Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePod strome/čke/m
Výběr: Drakkan
23. 01. 2002
19
0
2835
Autor
Bhati
Ah...moje bílá,
vlhko je mi...
Hlad je mi
v patách
už přes dva
schůdky...!
Odzdob svůj
strom/eček/,
našperkuj mne!
Omotat
žárovky
kol našich těl,
barevně
prosvítit
stigmata
něhy...
Přetrhej zbytečné řetězy morálky!
Falešný jejich třpyt...
Udělej mi TO!
zase
medové perníčky...
Prolévej medem
svá /ovocná/ zákoutí,
slepí
nás
v jedno
a vzdych-ne
nás
v tep!
Ah...moje bílá,
vlhko je mi...
Myslím, že už tolik zdivočelých básníků a básnířek trhalo "zbytečné řetězy morálky", že tyto už ani vůbec neexistují.
Přesto jimi pořád musí lomcovat...Tento postoj a hlavně způsob zpracování je dnes už tak konvenční, že je to pro mě nesnesitelné. Erotika v tom snad je, poezii tam ale nenacházím, jen líbivost.
Proboha, to jsem tady jediná holka???:-))) Proč to čtou jen kluci? Resp. píší kritiky...:-)
:-))))
Bhati, mám si kvůli tobě vymyslet nějakej ženskej nick, abych ti udělal radost? ;-)))
sidi: NO dokonči to...to mě tedy velmi zajímá...:-)
hermit: No...nevím...je to podvod nebo přátelské gesto???:-)))
Astalavista
23. 01. 2002
Bacil...hahahhahaha....to je milé...:-) JEŠTĚ NEMÁŠ....hihi..:-)*
sidiiiiiiiiii...achoj...:-*
Nádherně vlhko! Prosím opět o svolení k zařazení do (a)erotického klubu...
kastelku, abychom tu za chvíli neměli s takovou lepenkové obložení..:-)))
Není zač, mně se to automaticky objevilo v avízkách... (Tobě ne? chceš snad říci, že Bhati JEŠTĚ nemáš v oblíbených autorech? :-))) )
Ovšemže mám, Bacile. Jenže Tvoje avízko bylo na řadě dřív, než to od systému.