Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO ženách I.
08. 08. 2012
0
49
1754
Autor
duchamplný diskutér
Žena až do svatby má pocit, že kuchyň je místnost pro lednici a varnou konvici, kde si uvaří svou lenivou, rozpustnou kávu v domnění, že si udělala výtečné presso
děkuji předem za jakékoli názory
49 názorů
sestricka.slunicko1
03. 09. 2012sestricka.slunicko1
03. 09. 2012sestricka.slunicko1
03. 09. 2012duchamplný diskutér
26. 08. 2012
co je na této kvazidiskuzi duchamplného? Nechci jakoukoli odpověď - budete-li odpovídat, tak zrozumitelně, prosím...
U mě právě ta římská jedna vzbudila zvědavost, o čem bude římská dva :). Jestli to tak je u ostatních, potom je to v oukeji.... Bývá to účelem u čísel za tituly děl ;-)
aleš-novák
13. 08. 2012
jiřík: viděl jsem v tom tvém výroku ten sartrův v té svobodě - že vychází z člověka, z jeho mentálního nastavení, že to, co nás svazuje nejvíc, jsme my sami..
"že okovy, jimiž nás spoutali druzí, jsme si zvolili sami"
tvé pojetí, jak jsi ho rozepsal, se v tom tvém výroku zaměří na "svoboda je přesvědčení" a na její zpochybňování..
myslím si, že člověk má na výběr, že stanovování hranic není iluze, že být aktivní neznamená pouze přijímat, ale i vymezovat se, tudíž vyslovovat, prozkoumávat.. a hlavně: přebírat za své činy odpovědnost..
unisex: To ale říká něco jiného, ne? Aspoň já tedy ten Sartrův výrok chápu tak, že jedinec sám si volí své hranice (či mříže, jak je libo), já naopak tvrdím, že bez ohledu na naši vůli nás vnější realita omezuje tisícery způsoby a chceme-li postulovat, že jsme svobodní, jediná možnost je si hýčkat iluzi, že se na stanovování těchto hranic aktivně podílíme jejich přijímáním, což implikuje nevyslovený předpoklad, že máme na výběr, jenž ale musí zůstat nevyslovený a tudíž neprozkoumatelný.
Žena kolikrát žije v domnění, že pije výtečné presso celý život. Anebo si raději k lepší kávě ani nečichne, páč by musela opustit varnou konvici a lednici, kterou spolu vlastníte.
duchamplný diskutér: Nejdřív poděkuješ za jakékoliv názory a pak napíšeš, že hovořím o něčem zcela jiném? Copak jsem nenaplnil zadání "jakýkoliv názor"?
unisex: To je Sartre? A já myslel, že já... No jo, dnes už není možné být originální.
Všechno, co bych řekl na téma žena, zde a na tomto místě, bylo by duchaplnější než tento nesmyslný blábol, adorující kávu. Tudíž
žij
Miroslawek
09. 08. 2012
Asi jsem žena, jen se mi stává, že když si jdu uvařit rozpustnou kávu jsem pak přistižen v rozpustilé náladě, jak popíjím docela odlišný nápoj.
Miroslawek
09. 08. 2012
Jsem toho názoru, že bys měl změnit kategorii, anžto tohle není diskuze a nemusí to strašit na hlavní straně.
třeba jak miloslawek, tomu to jde pěkně.. přešel od vlastní názorů k citacím.. pěkný vývoj
Miroslawek
08. 08. 2012duchamplný diskutér
08. 08. 2012duchamplný diskutér
08. 08. 2012duchamplný diskutér
08. 08. 2012duchamplný diskutér
08. 08. 2012duchamplný diskutér
08. 08. 2012
muž po svatbě má pocit že ženy místo je někde mezi touto rychlovarnou konvicí a troubou. Je lehce zaměnitelná třeba s myčkou.
Můj názor? Svoboda je přesvědčení, že okovy, jimiž nás spoutali druzí, jsme si zvolili sami. Stačí?