Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNa konci léta
06. 09. 2012
17
19
2763
Autor
Zordon
Vymetu ze kštice
pár snítek lipnice
anebo ze vlasů
pár stébel bluegrassu.
Večery na seně
vymyju slzami
od teď už vzájemně
budem si neznámí.
19 názorů
Barbarella
23. 03. 2015Hodně dobré!
prostě Jana
31. 03. 2014Super! Tip jako víno*
ze vlasů/ bluegrassu. Myšlenkově dobrý rým. Ovšem to násilí spácháné kvůli němu na přirozené jazykové vazbě (z vlasů)... Nevím - technicky mě to vrací někam do doby parní. Jinak pointa na závěr padla velmi dobře a léto i s koncem tam je. Takže výhrada jediná, což je tady na serveru šťastná výjimka. Takže za mě tip.
Miroslawek
26. 10. 2012"anebo ze vlasů" mi přijde poněkud neobratné, přinejmenším v porovnání s lehkonohým okolím. Jinak taková pěkná zveršovaná glosa na pomezí hříčky-říkanky a skutečné básně. Na tu je to přeci jen podáno poněkud banálně. Na druhou stranu předřečníky zmiňovaný civilní projev tomu sluší.
No dobře, upřímné, ale značně civilizovanější ukončení vztahu, než jak jsem to zrovna četl u jiného autora.
A zase bez hektolitrů slz zklamání nad zhrzenou nabídkou trvalé a hluboké lásky, jak je tomu jak na běžícím pásu a porád dokola u jedné zdejší rádobybásnířky.
Ed
větroplach
07. 09. 2012
Rádo se stalo, Zordone, to víš, na češtinu jsem jak čert na hříšnou duši (i když nejsem úča). :o)))
Tos, díky za upozornění, už jsem to opravil.
Diano, Aleši: překlepu jste si všimli a co botanická hříčka, doufám, že vám neunikla.
Richard Hrob
06. 09. 2012
Moooc pěkné! *t (jen bych asi opravila snítků na snítek, protože je TA snítka, nikoli TEN snítek)
Ze má tráva jisté cmouhy,
to je symbol silné touhy.
Nevracej cas ale zpátky,
zavrhni uz jisté látky. :-)
aleš-novák
06. 09. 2012
To je tedy krédo! :-)))*** Pobavilo. Povedená, sevřená forma. Novotvar "blurgrass" mne přímo rozjařil. Představuji si tu trávu plnou rezavých skvrn...