Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMiniaturní aktuality
Autor
Movsar
Metro
V metru směřujícím na Můstek stojí holky, co jsou cítit malinami, borůvkami a ostružinami. No prostě taková letní směs. Svěží letní mls.
Rychlá káva
Myšlenky se ti míhají hlavou jak úsečky skicářem inženýra. Jen je pospojovat a vkreslit na finální výkres. Tak to nepůjde. Život je věčná dílna, žádná definitivní instance nevydá kulaté razítko našim soudům. Zbudou jen stohy papíru, zpřeházené, a nakonec zežloutnou časem.
Radost
Chtěl bych mít zase patnáct a mít svou oblíbenou spolužačku. A vést se s ní za ruku pátečním odpolednem a sluncem, a hledat opuštěné zákoutí, kde nic není nemožné. A pak ji naslinit horké břicho a mít radost z vůně toho nasliněného břicha. A nevdět, že to je radost, ohromná radost. To nevědění patří k tomu. Vím to teď.
Vztek
Kdo by nechtěl být u kormidla jaderné ponorky? Držet prst na spoušti, co spouští spoušť. V kom se občas nebouřila jak hladiny ta neronovsko-hitlerovská hnutí? Ten ať to povídá velrybě. Právě hledí svým rybím okem do útrob podmořského stroje.
Alkohol
Poláci v pokleslé Visle našli poklad uloupený v sedmnáctém století Švédy. Co vše lze nalézt v řece. To český policejní mluvčí ve zprávách radí vylít všechen podezřelý alkohol, všechny ty velmi jemné vodky Lunar a albánské borovičky, do záchodu. I české řeky tak mají zaděláno na staletý poklad.