Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOdpozorováno
Autor
MarK.
49 názorů
DeadKennedys
17. 12. 2012Asi tak.
Bodaj by si mal pravdu, Print - budem sa snazit, sa nesklamat ;)
Dakujem za tvoj pohlad na moje diela! Moc si to vazim!
Umíš i jiné polohy a stejně naléhavě je dokážeš sdělovat!
Je radost i napětí tě očekávat...
Jsi výrazný, není možné tě v ničem obejít!
Nezda sa ti to, ruprechte - je to tak - je to i hovne ;) A ano, Evzenie, nic ludske mi nie je cudzie - az na par "sracek" :) ;)
Evženie Brambůrková
05. 11. 2012Nic lidského ti není cizí*
Dakujem, feferonka a plne s tebou suhlasim: "hovno je sucast zivota". Taktiez dakujem i tebe, marcelka a i tebe VH64. Co sa tyka aviza, poslal som ti ho, lebo ma zaujimal tvoj nazor, ktory prisiel - cize este raz vsetkym dakujem.
Dvojka se mi líbí, ostatní nemá pro mne ten správný šmak. Což není nic osobního ani snad nic proti ničemu, prostě jen nejsme stejní.
Nemám žádných námitek, klidně avízuj i nadále, jen mne zajímá, čím jsem si tvé avízo zasloužil?
marcela.m.
05. 11. 2012druhá strofa sa mi ľúbi:)*
Scarabea, ale ja sa s tebou nehadam - proti tvojim namietkam absolutne neprotestujem - praveze som rad, ked pride aj nie prilis pozitivna kritika, lebo len tak moze autor rast - feedback je preto dolezity. Predsa kazdemu sa vsetko pacit nemoze a dufam, ze ani nikdy nebude. Tiez sa rad necham poucit a necham si poradit napriklad, kde co by sa dalo zlepsit, co by som si mohol precitat alebo naopak, comu by som sa mohol vyvarovat. A myslim, ze aj ty - ako autorka - to tak vnimas.
samozrejme, vždy je na vine optika čitateľa, keď v texte niečo vidí....autor vlastne za nič nemôže....
pokojne nesúhlas
zalezi od optiky citatela - mohol by som s tebou nesuhlasit, ale naco - mas svoj dlhozraky, nepateticky, neupozornujuci a nemudrujuci nazor a ten ti ja v ziadnom pripade neberiem. ;)
ja viem, že si to tak nemyslel....ale páchne to takou tou snahou o hlbokú ušľachntilú myšlienku...že si navzájom serieme do dlní, že každý raz budeme kľačať pred svojimi sračkami a stretneme sa svedomím? nič nové...ty proste iba upozorňuješ, mudruješ, chýba ti však nadhľad...
celé je to príliš patetické a krátkozraké
Dakujem, potomku ako raz napisala brackenridge:
"Zivot nie su len jednorozci a andilci, ale zivot je nekdy aj pekna hromada sracek" :)
Vlatne, mam pocit, ze ma brackenridge, inspirovala - cize jej dakujem ;)
ano, je tam tentokrat viac exprese, ale ze by malo hovno a tma rovnaky alebo totozny vyznam o tom neviem. Priznam sa vsak, ze povedne zaverecna strofa bola:
ale kdeze - pokial ho tam vsak citis, s tym ja uz nic neurobim, Skarabea. Ludia niekedy dokazu vidiet aj to, co neexistuje ;) (ale to mozno nie je tvoj pripad;)
příliš mnoho exprese, Marku, nemluvě o tom, že dubluješ významy - hovno a tma
Ked sa pozrieme pod povrch odporu a prejdeme vsetkymi tymi nie prilis lahodnymi pormy, najdeme cloveka a zrod jeho zapalu. Na diela by sa malo pozerat ako celok, aj ked vacsinou sa najdu casti, ktore vycnievaju. Som rad Jerry, ze si ma opat neobisiel a ze sa divas vokol seba tak ako sa svet casto na teba nediva. Dakujem!
Kdo to bude číst povrchně tak tě asi nepochváli... mě se to líbí jako celek. 90 % básní má místa silná a slabší, 9% má slabé všecko a možná - snad nejvýš 1 % jsou skutečná díla
KlubkoRedaktorůSyčí
05. 11. 2012druhá je hezkej citát
Aj ked nas otazniky hrbia, su dolezite. Dakujem, Lakrov, som rad, ze si sa zastavil.
Ahojte, priatelia, znami, nahodni okoloiduci - prajem vam pekny zaciatok do noveho tyzdna a nenechajte sa rozladit tymto "mokrym" pocasim :)