Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sehendikepovaní v rolích redaktorů
Autor
Markéta
Tento web dává prostor pro vyjádření názorů i možnost zajímavé a finančně ohodnocené činnosti zdravotně hendikepovaným. Je zde možnost sdílení svého příběhu s lidmi, kteří se potýkají s podobnými problémy, ale popisují napřklad i spolupráci s různými neziskovými organizacemi. Kromě toho mají k dispozici blog, ve kterém se mohou vyjadřovat i k dalším tématům (společenským, sociálně-politickým, kulturním etc) Takto zaměřený portál je v České republice naprosto ojedinělým projektem, který dává šanci uplatnění na tomto poli těm, pro něž je těžké či nemožné se realizovat na stránkách běžných periodik či portálů
http://www.lidemezilidmi.cz/
32 názorů
dneeees, se podivame do minulosti na tooo..
dneska se smeju, komenty k tomu prispivaji. advent je advent, na konec sveta seru a lidi, co to vytrubuji, bych nechal solidarne postrilet. :-)
Kamil Sikora
13. 12. 2012unisex: Jestli chceš diskutovat, ozvi se svým skutečným jménem, jinak konec! Snad chápeš, že jsem ve značné nevýhodě. Kdybych tady vystupoval např. jako XY32H8, tak bych měl jistě větší prostor, ale to si zřejmě neuvědomuješ, jinak bys nepoužil slovo projekce. Rozdíl je přitom evidentní. Já neznám tvé jméno, ale ty mé ano! Takže žádná projekce, ty si prostě jen změníš nick, ale já své jméno ne!!! Chápeš to?
Tak to asi, Kamile opovrhuješ sám sebou (tvá reakce ke mně je uraženě útočná - pěkná projekce). Dokonce jsi přišel na princip, jak rozpoznat legraci a útok. To je hezký počin - prima, že ses o své poznání takto podělil.
Kamil Sikora
13. 12. 2012unisex: Jestli někým opovrhuji, tak jsou to pitomci, kteří nechápou srandu a hned uraženě útočí. Rozdíl se pozná snadno. Kdo si dělá srandu, nikoho nejmenuje, kdo útočí, jmenuje vždy!!!
Když jsem četl tuto diskuzi došlo mi, kolik takových redaktorů, ba přímo i ŠÉFREDAKTORŮ by se na Písmáku našlo... Stačí přitom dát na nástěnku jeden bohulibý skutek a je zaseto...
Určitě podporou tohoto serveru nikdo nedává najevo nějakou účast či lítost a v důsledku toho nějaký podtext, že vnímáme lidi s handicapem jako méněcenné. Naopak, protože to mají obtížnější a podobně jako tvůrci onoho serveru to nevzdávají, budí o to větší respekt. A nezanedbatelné je, že soustzředění této tématiky (přičemž to vůbec nevylučuje jejich účast jinde) dává šanci, že jejich příspěvky literární, věcné i odborné budou mít jen a jen větší kvalitu, poněvadž budou mít i zpětnou vazbu těchm které nelze opít rohlíkem.
Kamil Sikora
12. 12. 2012To musí být super parta. Vždycky jsem si přál, podiskutovat s nějakým psychicky postiženým redaktorem. No, snad se někdo ozve:)))