Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePísmáci v Olomouci
Autor
Madlen7
Myslím, že by bylo fajn se někdy sejít a sdílet nadšení pro psané slovo osobně. Takže kdo je z Olomouce? :)
26 názorů
Tak nám něják chuť se sejít přešla do apatie.Co takhle 6.unora vecer?:)
literáti se odedávna scházej v olmiku v ponorce.. jinde si to filozofování moc neumim představit.. nebo bysme se mohli vykašlat na nějaký vyprávěnky a jít semka po sobě chvilu střílet: http://www.laserarenaolomouc.cz
bych se nejdřív domluvil, co budem dělat.. podle mě bysme šeci měli dojít v modrým, bílým pírkem na klopě a březovou větvičkou v ruce.. a mohli bysme jít třeba do sauny na úpéčku a tou větvičkou březovou se vzájemně řezat o sto šest.. po sauně bych šel do gólu v útrobách androva stadiona a u billy bych pak zavzpomínal na letadlo, kerý nám odvezli a složit in memoriam na to nějakou básničku, kterej by jeden z nás šoupl ještě ten den po setkáváčce na písmoňě a ostatní by mu ji pěkně otipovali.. souhlas?
Pokud bych měla říct za sebe tak ve čtvrtek nemůžu, ale ve středu 9.1. večer by to šlo:) Možná je to ale dost narychlo...:)
Taky jsem napůl Olomoučák... Co třeba ve středu nebo ve čtvrtek (9. nebo 10.1.) v čajovně Wabi? (ať je tu nějaký konkrétní návrh a někam se to třeba pohne :-) Jinak jsem ochotná jít jindy a jinam, pokud v Olmu budu... Bylo by to fajn ;-)
Jan Šuránek
31. 12. 2012Já studuji v Olomouci.