Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJen čas ...
07. 02. 2002
13
0
2127
Autor
Mea
***
Čas nezastavíš
Je jako sloni
co svými kly
klidně vykácí
les v paseku dní
a rozdupou každičkou
vteřinu
jenom aby mohli jít
zas o kousek dál ...
Poušť si nevybírá
Roste tam
kde jiní usychají
a nechává
jen ta místa
kde se dá
skutečně žít ...
(to aby věděla
čeho si má vážit ...)
mě to přijde, že jsem na to zas zapoměl odpovědět :o) IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIahááá ... to tady orgasmicky hýkám :o))))
hele, Ty nebrat si do "huba" naší posádky hlášku, pane šéf :o)
tahle je pěkně zahuštěná....
Navždy_Tvůj
31. 10. 2002
nestojíš? tak si sedni...aby Tě neporazil můj TIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP
mimochodem ty čárky uprostřed, to není palisáda, to jsou íííííčka....
je moc hezké
tak nadsena celkove nejsem, protoze ta prvni sloka je divna,slony bych nechala jen kacet nebo dupat, takhle je to rozmelnene....ale ta druha sloka s pousti me nadchla, miluji, dyz se nekdo dokaze podivat na veci zname jinak, treba jen negacemi a zrelativizuje zabehane chapani veci
tak za tu druhou *
No Hami, jak bych ti to rek :o) No tu druhou sloku si proste nepochil :o) A v ty prvni jde vice mene spis o tu metaforu a ne o to tvrzeni...
daba: no jasne ze mel! Ze se vubec ptas?! :o))
no a vsem: dekuju! :o) (bych skoro zapomel, tyjo :o))
to vsechno wodneeees cas...tumdumdudum....to vsechno wodnes caaaaaa-aas...
;o)))))
Chtěl jsi kritiku, tady je:
Když jsem to čet poprvý, asi mě to nějak oslovilo, ale teď nevím čím. Tip už bych ti asi nedal.
Dobře víš, že na objasňování "co tím chtěl básník říci" nejsem ten pravej, takže přijmi mou kritiku, jako pohled literárního primitiva :o)
Z první sloky jsem vyrozuměl, že čas nikdo nezastaví, nic víc
Ze zbytku zase to, že co k sobě nepatří, to se stejně rozpadne.
Styl nevyvolá žádný silný emoce, nejsou tam žádný obraty, který by aspoň jednotlivě nadchly. Snad jen poslední čtyři řádky můžou trochu oslovit, ale jinak je to celkově hodně slabý.
******nice moc!!!!!!!!..dablíku vše nej!!!!!!!!!!!!!!!! i když trochu opožděně...:o)
Astalavista
07. 02. 2002
tak tady premyslam, esli by me to nemelo urazit...;o)))
ale nevim proc by melo :o)))
DIK!
******!
asta: no jo no, je to takova hooodne logicka metafora ;o))
dablik: taky si rejpnu ... napsal sem tam snad ze je mas dneska? ;o)))