Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sena bakelit
Autor
Augustin_Šípek
udělej v tom poli
třeba stojku
žito tě bude píchat
do nahých stehen
a mraky budou mít tvar pekla
napíšeme prosbu na kus bakelitu
a ten shoří aby nebyla zima
kamsi se poděl cvrček
ten protivný hmyz
který by řekl končíme
24 názorů
Večer poproste sestřičku, aby Vám na noc dala lehativa, neboť sedativa evidentně nestačí.....To jste vymyslel sám a nebo v horečce to prostě nějak bezmyšlenkovitě vyplynulo z některého z Vašich otvorů?
Příšerné...
Nebetyčně kulervoucí.......
pište dál občas se potřebuji zbláznit......
bakelit v poezii 21 století, moc hezké :0 TIP akorát nevím jestli bylo v poli dobře
Asi mám problém s tým, čo sa v načrtnutej situácii deje alebo má udiať mimo toho, čo subjekt priamo hovorí. Môže to byť všeličo... A čo má byť predmetom prosby napísanej na bakelit (a kde sa ten v poli zobral?), ktorý je mimochodom nehorľavý? Hm, dajako ma to neprovokuje k domýšľaniu, k dotváraniu, a tento typ básničky asi nejaké potrebuje.
hrbol jediný
14. 02. 2014:)
dobré .. nejsem nějaký literární znalec, takže neni víc, co bych dodal
Kristova noho, že tys toho cvrčka bezděky upálil? Já píšu svá přání způsobně na papírky, ale, že by se mi plnila?... To na bakelit psané jo??? *
Zajímavé je přemýšlet o cvrčkovi jako hmyzu, který by měl říci končíme. To je krok stranou, to člověka probudí a začne se pídit, jestli náhodou i ve zbytku textu, který prve v polospánku přeletěl, není náhodou ještě co hledat.
vindal drámo
18. 07. 2013skvělá, konečně, novej úsvit tvý tvorby.. :)