Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTání
Autor
Stárnoucí vlk
za horizontem vrže
pád křídel divokých hus
potlučené maso polí
sbírá sílu k probuzení
jaro se bolestně tlačí
pod zkřehlá těla
nahých stromů
břitva rozřízla pramen mízy
na slast a údiv
údiv přivedl nevěstu
ve zlatém dešti
chutná jako krajíc
mazaný letem kolibříka
a tvůj modrooký vlk
zadávil stín
prchající zimy
22 názorů
Hana Havranová
27. 11. 2014/*
meralda s.
13. 04. 2014Stárnoucí vlk
31. 03. 2014všem dík za návštěvu a hodnocení :)
Nesdílím všeobecné nadšení, obrazotvornost slušná, ale drží to pohromadě jen stěží..přešlapuješ..
marcela.m.
31. 03. 2014krásne..poetické**
Evženie Brambůrková
30. 03. 2014Povedla se ti.*
Stárnoucí vlk
29. 03. 2014jsem zvědav, Gaza se mi docela líbila, akorát si nejsem jistý, jestli jsem dobře pobral pointu ))
Možná to budu střídat s "only for nigger", možná ještě prdnu "Evropu", původně jsem chtěl nechat zhodnotit dlouhé poémy, ale nějak na to nemám nervy. Ještě, že alespoň ta dnešní čistka nezacákala Písmáka krví, ale to se moc přeceňuji (smile with smile).
Stárnoucí vlk
29. 03. 2014Romane dík :)
gabi, rád budu pro tebe klasikem ;)
no Luboši, ty mi snad dáš jednou i tip :))))
Antonceku díky a jsem zvědav jak bude pokračovat Rasová čistota ;)
Rád se přidávám, rád totiž povolím si opratú (Slovácko), rád vypíchnu trojku. Čtvrtá věc působí trochu násilně, trochu šroubovaně, kdybys publikoval - a třeba i samostatně - poslední tři verše, volnodeché, to bych si teprve oddechl! Volně vydechl (snad ne naposledy).
ty si pre mňa taký ten poet klasik - tvoje verše sú ako maľované obrázky *
Stárnoucí vlk
29. 03. 2014díky díky a zkřehlá jsem vopravil, dík ;)
Naposled jsem takto vnímal jaro v dobách "čundrů", první spaní pod širákem...a tak. Nádherné, můj modrooký vlku.