Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZápisky z cest
Autor
Vaud
Jsem v Londýně. Objednávám si z jídelníčku "výběr ze sýrů"
"V jakém pořadí bych je měl jíst?"
"To jsou britské sýry, pane. Prostě to snězte!"
22 názorů
už jsem tomu odstavci našel "domeček" v jiném díle, ale stejně mě to fascinuje :-)
tusim sa prestahujem do Anglicka, "prostě to snězte" je pre mna carovna veta, rada ju plnim:)
Úchvatný postřeh, "Vládni, Británie". A ty glosy :)))))))
Čedar je dobrota. Pobývat v UK ztělesněný sen.
"Butch...co to znamena?"
"Jsme američani, naše jména hovno znamenaj..."
Evženie Brambůrková
30. 03. 2014Jak výstižné*
poslouchal jsem nedávno znovu Ano, pane ministře. A tohle mi příjde jako odpověď od sira Humphreye - ,mimochodem herec, co ho hrál se posléze stal taky sirem :)
bohužel mi hrozí stěhovaní tamním směrem :-)
mám z Anglie ještě další historku - taky nejspíš příjde :-)
Květoň Zahájský
30. 03. 2014Britské sýry se jedí v tomto pořadí:
APLLEWOOD, BOSWORTH, CHEDDAR, DUDDLESWELLEMLETT, EXMOOR BLUE, FIVE COUNTIES, GLOUCESTER, HEREFORD HOP, LANCASHIRE, MALVERN, OXFORD BLUE, RED LEICESTER, SOMERSET BRIE, TICKLEMORE, VULSCOMBE, WIGMORE, YORKSHIRE BLUE.