Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNeveriaca
Autor
gabi
nachádzaš ma
s hlavou v dlaniach
bez nádeje
roztomilo detsky
končekmi prstov
kráčaš po obruse
chodníkmi z dotykov
blížiš sa k môjmu stredu
zhadzuješ závažia
unášaš odľahčenú
skackavé dýchanie
vesmírna tma
krátke bezvedomie
za zatvorenými viečkami
oči dokorán
v spoločnom výkriku
začínam veriť v Boha
Toto je raj
25 názorů
8hanka: Ale tu kachničku jsem pekl já, stařenka dělala "jen" knedlíky a štrůdl :)
gabi: Třeba má sousedka hlad a neumí si uvařit. Třeba by to spravilo vepřo knedlo zelo :)
toto by bolo niečo pre moju susedu, keby ju niekto upozorňoval žltým písmom, keď niekde niekto niečo povie
strávila by menej času pri okne a pri kukátku na dverách, pribehla by v správny čas
fiiiha, priam lukulske hody, mimochodom, krasne popisane, to musel byt po takomto obede super vykon:)
Mas velmi sikovnu manzelku, taku by som brala i ja, keby som bola ineho zamerania:)
No, pokud jde o naplnění, tak dnes jsem se naplnil pečenou kachničkou s červeným zelím a knedlíky... kachnička byla pečená jen tak posolená, podlitá, posypaná kmínem a s jablíčkem uvnitř bříška, nejdříve byla necelou hodinku přikrytá a následně dvě hodinky pečená odkrytá, během pečení byl odebírán tuk, aby ho bylo akorát... kůrčička byla akorát, masíčko šťavnaté... červené dušené zelíčko na sladko, knedlík houskový domácí...
Předtím byla slepičí polévka s domácími nudlemi, jako zákusek pak bohatě plněný štrůdl sypaný moučkovým cukrem...
diky, gabi:)
A to som uz po veceri:)
Bejby, co si mal dnes dobreho, ako vyzera spokojny chlap?:)
heeej, vy dvaja, hneď mi to bolo podozrivé, že 8 kritík??? žeby tak nečakane stúpol záujem čitateľov o moje veľdiela?
a kohože tu nenájdem - davaja maškrtníci si tu hrajú slovíčkový ping-pong
ale vôbec mi to neprekáža, naopak
priznam sa, ze obcas som mala chut ho ňou tresknúť...takže vravíš, takto nie?
Kto tu vravi o spokojnom chlapovi? Ja urcite nie:)
Gabi, prepac:))
No, chlapa musíš na správném místě vypustit a jinde zase naplnit, pak je teprve spokojenej :) Ale nehladí se žehličkou a rozpálenou už vůbec ne :)
prave sa chystam hladit pradlo, mozem zodpovedne prehlasit, ze hladenie ma neuspokojuje:)
ANO, ANO, ANO:)))
Niekedy si myslim, ze skoda na take vykony kalorie vobec minat:)
8hanka: Ano, jaksi se tam nemluví o tom, že po takovém v našem věku již poměrně náročném výkonu je potřeba doplnit vydané kalorie... ale my to víme, ne? :)
presne, Ľuboši! a moja túžba bola naplnená:)))
ale nieee, iste si si všimol, že som zrušila prvú slohu - rozlezené klbko červov...a iné drobné úpravy