Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePříčení 14
Autor
Kočkodan
41 názorů
Květoň Zahájský
01. 05. 2014Jelínkova Košer slivovice je stejná břečka jako všechny ostatní patoky, co vyrábí. Pouze cena je trojnásobná díky nápisu Košer. U jiných potravin se cena ztrojnásobuje nápisem Bio.
Květoň Zahájský
30. 04. 2014Medvěde, slivovice se u nás taky leje do ostřikovačů a myjí se jí okna. Jediná slivovice která se dá pít je valašská z Brumova, z jižního svahu, a to pouze když je na švestky dobrý rok. To znamená, když je to med už na stromě.
Richard Hrob
29. 04. 2014Povedené. Tipuji*
Květoň Zahájský
29. 04. 2014Já čistím struny taky slivovicí. Ona ta muzika má pak tak nějak větší grády. Nehledě na to, že nástroj ještě dlouho nádherně voní přezrálým švestkovým sadem.
Lubo není to autobiografický co?
Pečený medvěd: škoda slivovice to radši koupím nové struny:-D
Evženie Brambůrková
27. 04. 2014To se ti povedlo, jen list už obracet nebudu.*
Pečenej grizzly: Vona tedy nejni slivovice jako slivovice, každá je jiná. I dvě flašky pálené z téže bečky jsou jiné. Takže je otázka, co jsi pila. Jestli slivovici, nebo slivovici pro Pražáky :)
Medvědí pečínka: A nespletla sis někdy savo se slivovicí? Slivovice se lije do sebe a savo do mísy, ne naopak :)
lopuchove obklady su vraj vyborne... ak neotocim listy, ako zistim, ci uz neboli pouzite?