Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMiesto nárekov
26. 02. 2002
15
0
3155
Autor
Petra
Stála som v rohu miesta nárekov,
Kde sú už všetci hlboko a ďaleko.
Stála som tam živá, nespútaná večným spánkom,
Myšlienky rozfúkané jarným vánkom.
Len tak mimochodom čítala som na kameňoch mená:
Peter a Lucia, Rómeo a Júlia, Adam a Eva....
A tvár moju ryli slzy,
Nad smútkom života.
Neviem, či ma vôbec mrzí
Že dušu som sem prišla zakopať.
Do hrude vkladám si srdce z kameňa,
Nech viac neľúbim a nie som ranená.
A tak do hrobového ticha
Už len bezduchá schránka zotrvačne dýcha.
ve smyslu tvého pokynu v prologu v tom nehledám hlubší význam ale jen divný pocit ... jenže v tom pocitu jsem našel hlubší smutek ... to někdy bývá ***
Hmm ... co by to bolo za zivot. Ale obcas cloveka v zufalstve napadne kadeco.
Pekne napisane.
paci sa mi ako pises, preco som o tebe nevedela?:) postupne precitam neboj:)
Stojis o vaznou krtitku nebo o pohlazeni peknym slovem ?
Pises nadherne, a doufam ze to take fajne zostane
bye paja
cosmosphereX
18. 06. 2002cosmosphereX
18. 06. 2002
ďakujem..... máš pravdu bolesť je hodne inšpirujúca...aspoň v mojom prípade určite....
ďakujem..... máš pravdu bolesť je hodne inšpirujúca...aspoň v mojom prípade určite....
ďakujem..... máš pravdu bolesť je hodne inšpirujúca...aspoň v mojom prípade určite....
ďakujem..... máš pravdu bolesť je hodne inšpirujúca...aspoň v mojom prípade určite....
tak nech dlho ten pocit vydrží.....ja už som z toho sveta dopadla rovno na pusu....želám nech potom nemáš tvrdý dopad:-)))
Gastarbajtr
08. 03. 2002
dúfať sa má....ale človek mieni a život mení.....okrem toho život býva sviňa....ale dúfaj...dúfaj.....niekedy to stojí za to...
Gastarbajtr
08. 03. 2002
to je smutné....nemilovať...nemyslíš?ale na druhej strane si šťastný človek...odpadajú ti tie blbé starosti okolo toho....tak ži...ale neboj aj teba to raz poriadne lapne:-)))
Gastarbajtr
05. 03. 2002
proti tomu nič...na to sa dá len čakať...keď to príde tak to príde a nájde si ťa to ...snáď.....alebo musíš skúšať....ale to je dosť zraňujúce....
Gastarbajtr
02. 03. 2002Doubleheader
28. 02. 2002
bolesť je prevažne to jediné čo ma ženie k tomu aby som písala....ďakujem...ženiem sa vpred:-)))
Už se těším, až budeš psát i pro radost a jí inspirována. Ale tohle taky není k nečtení. T
Gastarbajtr
27. 02. 2002dandandydan
26. 02. 2002
Zaujala ma hlavne tretia strofa - cez všetky tie univerzálne známe mená-osudy odhaliť svoj vlastný smútok...
myslím, že srdce si si tu vylia až príliš bolestivo. Ja ti môžem odporúčiť iba jedno. Píš a píš. Využi tú bolesť v sebe. Ona je niekedy veľkou hnacou silou Nás "básnikov".
Pozor na rytmus, inak chvalim za vyrazne sa zlepsujucu kvalitu rymov, az na samotne slovne spojenie mesto narekov sa mi to paci