Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seProvokovat se nevyplácí...
26. 02. 2002
28
0
4615
Autor
Aki
Sedla si na ruku, hryzla a zdrhla
drzá až sprostá, potvora zvrhlá
Svraštil jsem obočí, naběhly žíly
chystám se využít veškerý síly...
Už teď jsi mrtvá, protivná moucho
na zeď ti rozprsknu tvý lesklý roucho...
Plácačka rázně mihne se vzduchem...
Zásah!!! A přesně za levým uchem!
Sice se zlomila, mouchu však skvrna
už jenom vzdáleně připomíná...
Bílou zeď zdobí teď abstraktní kérka
na mě si nepřišla, provokatérka...
Plácačku koupím si zejtra novou
v rádiu hrajou Vondráčkovou...
Dvě malá křídla tu nejsou...
proč si slibujou věrnost? takovej hloupá lidová taškařice... :o))
rodinu a děti? třeba někdy jo, uvidíme...
pořád jsi mi ale nevysvětlila, co to má společnýho s mouchama... :o)
btw. to bereš pořád všechno až tak smrtelně vážně? :o)
To je dost hrozný co píšeš... vím, že jsou takový holky..manželky... proč si vlastně lidi slibují věrnost? Protože musí? Nebo jen tak ze zvyku?
Ty nechceš mít rodinu a děti?
Havranka: to už jsem se dozvěděl asi 3x... ale pokaždý to byl naštěstí planej poplach, páč by se to asi moc nelíbilo manželům těch manželek... :o) ale furt nechápu, co maj společnýho tatínci s mouchou... :o)
Co kdyby jsi se od své lásky dozvěděl, že jsi byl tatínkem a už zase nejsi?
šmarjá a co bych s nima dělal? nebo to má bejt nabídka? :o)
ale tak nějak nechápu, co může mít tahle konina společnýho s něčí manželkou... :o)
Ten závěr je až přespříliš sarkastický... s tímhle by se nemělo pubošsky žertovat...
Supr vyvrcholení... teda... jako ne já... na monitoru teda... ne, zaplet jsem se do toho.
Litochowitz
17. 12. 2003
Správně...tak na ně třeba...a komáry bych k tomu taky přidal. Minimálně na druhou...^2
:))))))))))))))))))) Ten konec, ten úžasný naprosto geniální konec... :)))))))))))) A ještě nějaké superlativy, však Ty už na něco přijdeš...
SarahMarieSchwarz
20. 10. 2002Angioletto
27. 08. 2002SecretDandelion
15. 06. 2002Astalavista
13. 06. 2002
No jejda, první , co jsem od Tebe četla, a hned taková soda. Ale máš cit pro rytmus a tak vůbec - prostě se mi to líbí, já vlastně ráda kameňáky. Jo, a to foto pro fanynky taky není špatný.
*! :o))
Tak za ten konec si zasloužíš zlatou plácačku (nebo aspoň její equivalent v tipech) *!!! :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Stevenson: asi proto, že jsem tu nebyl... :o)))
jsem na písmákovi ještě takovej bažant... ani né 2 měsíce...
ještě že jsi objevil ty mě, jinak bych já tebe asi přehlížel dál... a to by byla škoda, líbí se mi, jak píšeš :o)
Amicta_sole
08. 03. 2002
mouchy přece nehryžou
nemají čím, sosáček mají tupý, ba trychtýřovitý
mouchy přece šimrají :-)
to komár, to je něco jinýho!
:-)
Papouch: A hryžou!! :o)) Tobě jsem ještě nevysvětloval, že Akiho svět je prostě jinej? Neplatěj tam přírodní, ale Akiho zákovy... :o)
A §187 odst.14 říká, že ''Moucha je pěkná mrcha, hryže, bzučí, a žere většinou pěknej humus... Vyskytuje se v hejnech, neví, co je to etika, slušnost, ani polední klid. Je posáno hafo muších druhů a poddruhů, ale nejsympatičtější forma je tzv. moucha placatá...'' :o))
O komárech zase někdy příště, to je kapitola sama o sobě... :o)
=aha! Tak to je jiná. :-) Přijmi mou hlubokosklonnnou omluvu,
netušil jsem, že v Akiho světě jsou mouchy brutální
krvežíznivá stvoření, která zákeřně vyssávají svoji oběť
svými vakuovými, z ocele a diamantových hrotů sestavenými
sosáky. V takovém případě souhlasím, že na tyto zrůdy
patří bezdýmná opakovací rychloplácačka s nukleárním
pohonem a plynulou regulací velikosti rozplácnuté mouchy!
:-)))
papoušku, já věděl, že to pochopíš... :o))) omluvu samozřejmě přijímám, nikdo nejsme dokonalej.... :o))
a pokud bys měl někdy v budoucnu nějaký problémy s mouchama, dej mi vědět, mám už s nima praxi... :o))
přeju hezkej den
Jak říkají Vodňanský a Skoumal : "Řezat, řezat tu havěť" mudroval Bobeš na pondělí velikonoční. TIP