Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJARO
28. 02. 2002
1
0
7488
Autor
papouch
Včera jsem se rozloučil s posledníma slatinskejma havranama.
Kosi se v parku perou o samičky.
Naproti v Botanické zahradě kvetou sněženky, konvalinky, .. takový ty jarní ocůny .. no .. krokusy a jinej barevňoučkej šnytlík.
zkrátka
je
tu
J A R Ó Ó Ó Ó Ó Ó ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤
:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Slůůůníčko
27. 01. 2005Miroslawek
05. 03. 2002
Tady teda venku zrovna vrány vedrem nepadaj :o)), ale papouší řvaní hřeje kráááásně!
*o*
Odkdy je ve Slatině botanická zahrada? Nebo to myslíš z práce? Já mám botanickoiu zahradu naproti bydlícímu baráku a můžu potvrdit, jen nad těmi konvalinkami bych kroutil hlavou a nahradil je bledulemi, podléškami, vřesovcem a čemeřicemi (ale ty už kvetou dááááááávno).
Jinak AŤ ŽIJE JARO a ZA ZVYŠOVÁNÍ TEPLOT - myslím venkovních, ne tělesných - ta moje se právě vyšplhala na 38,8 °C a začíná málem ohrožovat mou účast na úterním šufleti - no, snad to vyležím... Ale to sem nepatří (jauvajs, Papííííí... nebij mě) takže ještě jednou -
.- AŤ ŽIJE JARO!!!
na jaro si klidně ještě ty 3 tejdny počkám :-))) ale tak nějak mám pocit, že to na mně až zase tak moc nezáleží :-))))
wow...dnes tu teda je a NAPLNO!!! už se nemůžu dočkat, lepší nálada a vůbec....ehm, až na tu maturu....:o(
přesně tak, musíme ti říct pravdu papoušku, jaro ještě není ! :o) na Zahradníkove ulici je havranů ještě spousta, mám okno do dvora, a tak to vím, protože mě brzy ráno budí svým nenažraným krá! :o) hezké barvičky jinak :o)
nO, hura:-|
jinak moc pekny a vubec, jakto ze mas vzdycky nakou novou odu na jaro?:-)