Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVzdor
Autor
Oldjerry
štěk jsem jako čokl
když místo věty
hodilas mi přes plot
slovo
jak z hrobu zvadlé květy
a místo úsměvu škleb
obé jsem ihned vrátil
teď
s visícím ohonem
kňučím jak pes, co se ztratil
když odešel mu pán
a vráz mne přešel smích
z boudy pohled za tebou
a sliny ve vočích
29 názorů
Jarmila Moosová Kuřitková
19. 10. 2014Jaroušku, vzals mě do velmi dobré společnosti - děkuji Ti!!!! :)
Jsem rád, ženy, že se ke mně vracíte. Bez vás by tu bylo smutno... jste jedničky!
Járo, jsi už třetí Jarmila, kterou miluji. První je bezkonkurenčně moje žena, druhá byla její máma (+) a ... to už znáš (:-D ... za tebou je ještě Jarmila Loukotková... bohužel rovněž (+)
Jarmila Moosová Kuřitková
17. 10. 2014Chytám, Járo! :)))
Petře, nikdo, Hrušková - děkuji vám, že jste mi věnovali chvilku čtení...
Hesiono, Diano - děkuji, milé dívky za vaši přečtivost...
Jarmilko, vítám tě a mávám do prostoru v naivní důvěře, že někde mé mávání odchytíš...
Jarmila Moosová Kuřitková
15. 10. 2014Otevřená... krásná...*****
Děkuji všem, že tu byli, četli a případně i souhlasně zamručeli... (:-D Báseň má dějový reálný základ, jen vlastní obsah je trochu modifikován mým dnešním pocitem, kdežto před těmi asi šedesáti léty to spíš byla uražená hrdost a pýcha...
blacksabbath
14. 10. 2014sakra ...u mě dobrý....
Počky, Romčo - já nenapsal, že SE smažu, ale že smažu ten slint... jen jsem chtěl nechat to doběhnout, aby někdo neřekl, že jsem to smazal v půlce diskuze. Já se neprosil, já protestoval a vzdoroval těm, co vytrhávali věci ze souvislostí. Natolik si vážím sama sebe, abych se NIKDE nedoprošoval.
Děkan!