připláclej ksicht :-)))))))) v Praze je možný všecko, muj šílenej bratr zatahuje žaluzie ikdyž bydlíme v druhém patře :-)))
jo ucpával jsem klíčový dírky vatou :)
já je fakt jednou takhle zalepila, když jsem byla úplně pošahaná, majkl mi pak ty kousky náplastí sebral a nějak geniálně je nazval, bohužel už si nevzpomenu jak :-)))
/to bylo před dvěma rokama, dneska podobný kousky neprovozuju, ale někdy k tomu nemám daleko :) /
Jo paranoia.... jenže, co když to náhodou fakt je pravda???
"To, že trpíš paranoiou, neznamená, že po tobě skutečně nejdou." Murphyho zákon.
Víš, co hrozně pomůže? Když si na všechny škvíry - klíčový dirky, škvíry mezi závěsama atd., dáš náplasti, musíš je ještě začernit fixou, ABY NEPROSVÍTALY.
Když jsem v koupelně, tak radši přehodím tričko nebo ručník přes kliku. Já vám dám šmírovat klíčovou dírkou!
Paranoia - to je prostě to co mám já. Takový byt, který popisuješ bych nevydžel, asi bych dostal tak hroznou depresi, že by mě odvezli, kam, to asi víš. tip
Moc hezky jsi to napsal, huberte. :o)
MP: Neurotiků je možná víc, ale my jsme zábavnější!
gd: Tak teď jsi udeřil hlavičkou vo hřebíček.
Je to přesně tak. :o)
gd: Fajn, koukám, že naše voje jsou silnější, než jsem očekávala.
V sobotu jsme vyhlásili na jednom Písmáckém srazíku frakční boj mezi psychotiky a neurotiky a každej dobrej psychotik dobrej, protože neurotiků je tu sakra víc. :o)
koukám, že děvčata se nějak rozepsala... ale těší mě, že nejsem jedinej spokojenej psychopat na tomhle světě... ej moja paranoia...! a ještě si dám tip, protože co si člověk neudálá sám...
Šmírování to je věc,
když mě chytnou,spadla klec,
když to vyjde,tak se mám,
tak se z toho udělám,Hej..-))
...což člověka s diagnózou PP (paranoia and persecutigo) obzvlášť potěší. :o)
Jestli to bylo na mě, tak JÁ si to teda rozhodně neberu. :o)
Rovnice autor = já neplatí. :o)
Rovnice já paranoia = já si to tak nebrat platí. :o)
Materula: Mno, ehm, zas bych nebyla tak úplně rozjásaná, když člověku něco nevadí, ještě to neznamená, že z toho musí bejt na větvi, ale řekněme...
já + paranoia = velmi zajímavé momenty v životě, bez kterých by se člověk sice obešel, ale někdy stojí za to
To mi přijde přesnější. :o)