Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNEVĚŘÍM!!!
12. 03. 2002
1
0
1269
Autor
Meggie
I kdyby mučidla mi sibovali,
a trest, co je v rukou božích.
I kdyby mě ke zdi přikovali
a provázel mě jenom potupný smích.
I kdyby na popravu mě vedli
a slibovali celý Řím,
já hrdě hlavu zvednu a řeknu:
KLUKŮM NEVĚŘÍM!!!!
Tak tahleta básnička (bohužel) není mým dílkem, a upřímně se skláním před její autorkou. Chtěla jsem ji sem napsat, aby se všichni potěšili z jejích slov a....aby se v ní třeba jako já našli. Já se v ní totiž našla úplně celá. Její autorka jako by mi četla myšlenky a napsala ji podle mého příběhu....
Ženatej: Super :) Díky Tvé kritice jsem vyprskla smíchy a po celé ploše monitoru se nyní nacházejí ne zcela rozžvýkané kousky sušenky a čokoládou ;)
Kéžby se daly otipovat i kritiky...
K dílku: Nevím, čím je autorka tak geniální... (?!)
avi
...JESTLIŽE NEVĚŘÍŠ
INU LZE I JINAK VOLIT
ZBÝVÁ TI DÍVKA
NEBO HERMAFRODIT...
(ale hezký T:-), koneckonců i když rány se hojí, jizvy zůstávají)
Postrach_češtinářů
16. 12. 2002
viz 1. - ženatej - asi to vyjde nastejno - pokud neumí lidičky jednat na rovinu.
Je v tom rozpor, prvosloková tortura, nu prosím, proti gustu ani zmla nepovím, ale vedou ji na popravu a ještě jí slibují Řím, hm myslím, že by se tam lépe vyjímalo místo a - nebo.
A starším pánům by si uvěřila, holubičko?
nyx:...v těch klucích bylo zahrnuté veškeré pánské pohlaví, krocane!!!! :o)
i kdyby slunko do palice
mi vypálilo díru,
kdyby mne bludná vlasatice
odnesla do vesmíru,
i kdybych měl prst ve svěráku
a na jazyku nežit,
krumpáč zaťatej do rypáku,
holkám se nedá věřit!
:-)