Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŠkvíry
Výběr: Monty_Python, hermit
13. 03. 2002
11
0
2171
Autor
gd
&&Monty_Python&&13.03.2002&& Ty vole!!! (Pardon) To je nářez, bomba, ajánevímcovšechnoještě!!! Snad nejlepší věc, co jsem tu za hódně dlouhou dobu četla (s výjimkou věcí od hxy)! *
pozorovatel
19. 09. 2003
a klikla sis na ten link v prologu? pod textem díla je jen kritika od monty, nějak se to tam překoplo, systém trochu zazmatkoval... jestli s viděla tu věc s barevnejma obdélníkama, a přesto nechápeš, tak buď v klidu. je to takovej úletíček...
Konstantinidisová
29. 10. 2002
tak to už mi nezbyla ani ta poslední útěcha... tobě se to FAKT nelíbilo... uáááááá, jdu se zabít, jsem špatnej, tak špatnej, ach jo, matka měla pravdu, k ničemu se nehodím, jsem úplně levej... a ani psát neumím, achich, achich... no nic, hlavně že nechodím na mizerný ruský muzikály, to by člověka teprve votrávilo.
Konstantinidisová
29. 10. 2002Konstantinidisová
29. 10. 2002
ostýchám. znáš to, co může napadnout starýho prasáka, když mu dívka pochválí bobra. ach jo. jdu se zahrabat.
Konstantinidisová
29. 10. 2002
Tak vidíš, že ti to doCVAK!lo, klidně jsem mohl zůstal ostýchavej a nevinnej jako lithium. Nebo to byl cín? Snad...
Konstantinidisová
29. 10. 2002Konstantinidisová
26. 10. 2002
jenom poděkuju za obdivuhodný čtenářský výkon... máš mě prostě přečtenýho :)
fakt vyborne....vlastni obrazy a pocity jsou spis odpudive, ale literarne me to bere, to používání protismyslů.... * :)