Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sex97x
Autor
Můra73
Podání rukou -
na okamžik se spojí
čáry života.
30 názorů
Na rozdíl od zbytku světa to čtu jako nekonečně pesimistickou vizi o nemožnosti vztahu. Ne, to je prdel. Sice hořká, ale má.
Zbora, moc děkuju za komentář, je radost takový číst...
Lístek javoru
zdvihá z cesty do dlaně -
vyvěští podzim?
Ferry, děkuji, podobně jsem si povzdychla já nad Tvým doktorem Nešporem. :o)
Marcela.K.
25. 09. 2015Mám ráda, když se málo slovy řekne hodně. *
Máš výjimečný dar pozorování a tato pozorování prostých věcí a dějů převést v slova.
Japonci v Japonsku se tuším namísto podáním ruky ještě stále zdraví úklonem, takže tenhle úžasný postřeh, ovšem typický pro západní kulturu, by v jejich sbornících haiku asi ušel zasloužené pozornosti, což je škoda. Nevím ani, jestli japonská dlaň také oplývá čárou života nebo je to prostě jen čára, jejíž délka nic neznamená. Neznám bohužel ani žádnou japonskou cikánku, které bych se na to mohl zeptat. A kdybych znal, stejně bych jí nemohl věřit, protože cigánky toho nakecají, obzvlášť ty z Japonska.
CarverIsBack2
24. 09. 2015***
Ano, prostě to umíš a dobře se mi s tebou komunikuje, protože velmi citlivě čteš mezi řádky
a2a2a, děkuji Ti za velmi vlídnou kritiku, vážím si jí. Možná jsem měla text formulovat do otázky - na jak dlouho se spojí/ čáry života?
Znovu ukázka významového prolínání, tvá haiku jsou učebnicí, ačkoliv v konkrétním případě mi bloudí hlavou, zda okamžik není málo.
Adriana Bártová
24. 09. 2015Tak tomu někdy je
Evženie Brambůrková
23. 09. 2015To ano. /T