Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePovídka měsíce - Říjen 2015 - Vyhlášení
Autor
StvN
Adam | SoStrangeForNormalLife | 3 body | ||
Blonďák | Gora | 0 bodů | ||
Gilbert | Gerty2 | 17 bodů | ||
Karkulka a Vlk | VSL | 10 bodů | ||
Nevšední inzerát | sepotvkorunachstromu | 2 body | ||
Pozdě! | Jesse H. | 0 bodů | ||
Rozpad SDČ v Orlickém Záhoří | Prosecký | 6 bodů | ||
Uprchlíci | Satan_prózy | 0 bodů | ||
Zpackaná kovbojka | Antoncek | 2 body |
13 názorů
Dík, Danny!
Budeš se asi divit, ale mi to došlo poměrně rychle. Asi půl hoďky po tom, co jsem toto napsal. Je to v jiných komentech. A v tom kalupu jsem pochopil i leccos jiného, divil by ses....ne? Tak nic.
No, já se také divím, že se vůbec nedivíš....
(smajlíci se mi nezobrazují a stejně mi připadají moc vlezdoprdelecké)
Tý jo! Motivace?
Zatím jen projevím sympatie s tím, že si, ech, s tím (jak neobratná vazba!!) dáváte práci. Jak se hlasuje? Stačí tip?
sepotvkorunachstromu
27. 11. 2015..gratulace vítězům..gertymu obzvlášť:)
Díky moc všem za čas, který jste věnovali čtení a hodnocení povídky. Těší mě, že tak netradiční téma tolik zaujalo a doufám, že se mi časem povede vás potěšit i nějakým dalším kouskem. Také ale musím říct, že i konkurenční díla byla slušná a rád jsem si je přečetl.
Jsem ráda, že jsi, Gerty, zpátky. Dobrých povídek je tu poslední dobou pomálu.
Také gratuluji, samozřejmě hlavně Gertymu :-)
Hlasujících bylo vážně málo, asi by to chtělo nějakou osvětu nebo reklamu.
Gratuluji Gerty2. Bylo to jasné od počátku. S klidným svědomím se můžeš povýšit na Gerty1.
Smutné je, že hlasujících je mnohem méně než soutěžících.
Gerty, gratulace veliká: myslím, že to bylo jasné, kdo vyhraje...tak skvělá povídka se tu nevidí každý den...
Gratuluji vítězi, autorovi Gilberta se podařilo mě přesvědčit, že mít doma obřího pavouka by vlastně bylo hrozně fajn, a to před nimi normálně prchám :)