Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVZPOMÍNKA NA VIKY
21. 01. 2016
23
23
1289
Autor
srozumeni
Z nějakých pracovních důvodů jsem se ocitla na domácnosti, kterou si několik let obývala.
Spatřila jsem tě, jen zezadu. Neuvažovala jsem o tom, jak je možné, že ses vrátila. Srdce mi zaplesalo radostí.
Zase ta drobná postava,černé vlnité vlasy se třepotaly do rytmu bizardních poskoků. Nenechavé ruce s legračně kmitajícími prstíky, které uměly pěkně zabořit nehtíky do kůže někoho jiného...
,,Viky...,Viky..., Viky...!"
- volala jsem k postavičce otočené ke mně zády, oblečené do zimní bundy.
Otočila ses. Tvář patřila někomu jinému.
Z dálky jsem slyšela hlas kolegyně, která říkala: ,, to není Viky, to je nová klientka..."
Jen vlhké tváře po probuzení mi připoměly okamžik zklamání, který ukončil můj sen.
Zítra, až přijdu do práce, u tvé fotografie vystavené na skříňce vedle počítače už bude hořet zapálená svíčka.
Celý den se budeme hovorem vracet ke vzpomínkám na tebe, smát se nad historkami, kterými si nám zpestřila několik let pracovního života.
Ani nepatrný stín smutku nad tím, že celá záležitost není doteď plně uzavřená, nám zítřejší vzpomínkový den nepokazí.
Pro nás nejsi a nikdy nebudeš jen záležitost, pro nás jsi kus úžasného života, který si všichni, kdo jsme tě poznali, nosíme v srdci.
23 názorů
HadrovaPanenka
08. 06. 2016***
Bez tipu, protože toto tipy nepotřebuje ... Bohatě stačí ta nosená srdce, ve kterých máte ji ...
Evženie Brambůrková
21. 01. 2016Když zůstanou hezké vzpomínky, dá se to zvládat. /T
koudokolakoukolem
21. 01. 2016Krásně podané. Tip
Josefe, Luboši, Diano a Lnice ! Moc vám děkuji za přízeň, kterou jste mi projevili vaší návštěvou zde. Přeji hezký večer. J
U Tebe se vždycky něčemu naučím, něčemu se mohu obdivovat, něčeho si velice vážit. Děkuji Ti!
Pokud si vzpomenu, tak si zítra vzpomenu, jak vzpomínáte. (lehký úsměv)
Skvěle, autenticky sepsáno, ze své praxe mám podobné zážitky, třeba jistou dívku Bibinu.../T.