Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMožná
Autor
Gora
Možná
Pátrám po stopách tvých stop
Možná to bylo tady
Ztrácím nit vyřčených slov
Stín v okně do zahrady:
klavíru záchytný bod
Parketem stisklá těla
přehrává do nálady
zpěvačka ochraptělá
lokálem s vadou na kráse
Možná že je to tady
kde oknem brzy smráká se
40 názorů
V.A.B.Z.M.L.
24. 04. 2016za málo, to je banalita (když je múza nablízku)...
V.A.B.Z.M.L.
24. 04. 2016když do zahrady vstoupí stíny
když do duše ti vlezou splíny
zahradu rozjasni
zažehnutou svíčkou
duši obveseluj
vtipnou slovní hříčkou
:-)
Jiorgos: jistě je lepší /někdy/ vzpomenout než /navždy / zapomenout...děkuji!
Možná...jsem to taky zažil.....kdysi......už je to skoro pradávno...nikdy se to už nevrátí...možná je to lepší zapomenout, než sentimentálně vzpomínat..možná...nevím...děkuji Ti .../T
Teď jsem si poslechl. Jo, čtená má úplně jiný nádech, i výsledný dojem. Líbí. Gratulace...T
Díky za doporučení, tak jestli máš možnost, najdi Libres.cz, Tara , tuhle tam mám audio s velkým úspěchem, a děkuju!
Imprese, že ? A "úspornou formou". To já můžu... mohu.
Taky jsem se pokoušel....Koukni na LP 1900 nebo Černý kafe.....
Držím palec
Barová zpěvačka ochraptělá kouřem, pitím, trochu sjetá
na parketu se k sobě lepí těla dojička a pan Rádobysvěták.... /***
srozumění: děkuji ti, mě se to právě zdá i pravdivé /ta tisknoucí se - stisklá - těla při tanci/...
blacksabbath
16. 04. 2016......*/***
baaba: ještě se /asi/ neznáme,koukám budějičák:))). díky moc, to s písní Křesťana je pro mne pocta, pokud se jen přibližuju...
...viz Petr333 - poslední verš fakt připomíná Křesťana s Bobkem, ale jinak fajn. Mně se líbí zpěvačky s chraplákem v omlácenejch lokálech. Atmošku to má, no :)
Evženie: děkuju moc za tip a zamyšlení nad "chytáním" slůvek do tvorby obecně:))
Evženie Brambůrková
15. 04. 2016Líbí se mi. /T
Nemáme jen své vlastní myšlenky, vše někde muselo vzniknout a na základě toho a také poslechu, čtení a mluvení se tvoří vlastní zásoba.
Spousta toho už byla vyřčena a ještě bude.
ale ne...od cupování jsou tady jiní, jen si mi připomněla mého oblíbence :-)
Petr333: vida, už přišlo cupování:))) Možná dle doslechu píseň znám, u své básničky jsem odstranila poslední větu, tak vzniknul tento závěr...rozhodně ti děkuji!
poslední verš mi připomíná Křesťanovu a Bobkovu píseň...Ještě není tma, ale vím jak je těžké najít něco notřelého, co ještě nikdo, někde nenapsal :-)