Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDvojí záchrana
Autor
pedvo
DVOJÍ ZÁCHRANA
Zapadl mi jazyk. Naštěstí byla má žena nablízku; přiskočila, klekla si na zem a jazyk mi vytáhla.
Vzápětí se mi totéž stalo s druhou botou.
20 názorů
Fialko, díky moc. Vůbe by mě nenapadlo, že si to po takové době ještě někdo přečte; ahoj.
Jarmila Moosová Kuřitková – Z tvého komentáře soudím, že ses nad mou miniaturkou zasmála, a mám z toho radost. Dík.
Jarmila Moosová Kuřitková
02. 06. 2016Vtipné :)))***
gabi – Ono jí trochu tělocviku neuškodí, tak moc ubohá zase není.
Agáta5 – Jsem rád, že to tak vidíš, ale už to bohužel přestává být pravda.
Baaba – V tomto směru ano, hlavně pohotová. Jinak na jazyky moc není, ale domluví se posuňkovou řečí.
Gora, IQ nick, Čudla – To mě těší.
Diana – Vyděšenou bych tě docela rád viděl; hlavně by mě zajímalo, co bys mě…
CHT – Sice není Blažena, ale chybu opravdu nemá.
Evženie Brambůrková – Zasmála ses a to je pro mě dobrá zpráva. Střevíce nosila i pyšná princezna; takže kde není jazyk, jsou tkaničky.
Lakrov – Není zač, rád posloužím.
Všem vám moc děkuji za komentáře a za tipy.