Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seúvaha klíštěte
Autor
aleš-novák
pořád
mě někdo
vytáčí!!!
29 názorů
aleš-novák
13. 07. 2016jako že na klíště funguje okošťování? hmm..
Klíšťata na rozdíl od komárů si nevybírají krevní skupinu - jsou to prostě rošťata... Na klíště koště - v každé rodině!!! ; -)) /**
Evženie Brambůrková
11. 07. 2016Proč si ty roztomilé tvory na sebe dáváte. Nebylo by jim lépe třeba na psovi?*
lucie.médea.
11. 07. 2016;)))
:-)
K tomu úhlu pohledu:
Mluví takhle Země s Marsem. a Mars se ptá: "Jak je?" "Ále, udělali se mi lidi," stěžuje si Země. Mars mávne rukou: "To přejde..."
aleš-novák
11. 07. 2016jako že váhově? Musíme víc jíst, asi :o)
Vlastně..., i tak. Tady by to bylo složitější. Postižitelná výzva ke žhářství. Ty zdejší nechám vytáčet dál.
aleš-novák
11. 07. 2016jako že když tě někdo vytáčí, řekneš mu "vypal!" ? :o)
Pořád mě někdo vytáčí
odhodit mě však nestačí
ještě nežli si vynutím
kremaci sirky škrtnutím.
Nehumánní, leč účinná likvidace.:-)
jj, mravenců je mraky... jestlil oni nás pomalu neokupujou a my furt jen "bacha na muslimy" .... myslím, že nás ještě mravenci překvapí :))
blacksabbath
11. 07. 2016zacucnutý jako klíště...drží se jako klíště...co bude příště.?.....:-)).....*/***
aleš-novák
11. 07. 2016jo. záleží na úhlu pohledu.
Zrovna včera děti na zahradě nadávaly, proč existuje tolik mravenců. Napadlo mě, že totéž si třeba říkají mravenci o lidech...
aleš-novák
11. 07. 2016a vytáčejí nás ostatní... (vytáčejí nás, ostatní) - snad je znatelný rozdíl ve smyslu :o)
okoloidúci
11. 07. 2016:))) se mi zdá, že několik klíšťat se usadilo i na písmáku :)
Marcela.K.
11. 07. 2016:-))
nevytáčet! Namazat se!
Hani, nenech se vytočit.. je teprve pondělí :))))))
aleš-novák
11. 07. 2016dřív se doporučovalo vytočit, dnes se doporučuje namazat...:o)
mna prave poriadne vytocila kolegyna, tak som teda kliest, no...este by som potrebovala vediet, ci infikovany...