Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte semlčeti, zlato?
Autor
martinez
děláme věci
o kterých nemluvíme
protože se to nedělá
mluvíme
a neděláme nic
škoda mluvit
co nadělám?!
12 názorů
Mlčím... nevím - mám-li právo ještě něco říci ... když svíce na mém hrobě, slabounce... a smutně plá... Ano ... JÁ jsem ještě tady... Motýlek... však pel na křídleh již není... L.
já někdy nadělám hodně a i dost nakecám:/ někdy to není úplně od věci, ale skoro vždycky maličko kontraproduktivní ... u tebe každé slovo na svém místě:)
čárka v názvu nepřebývá
za to, co se zbytkem provede čtenář - nebo zbytek se čtenářem - nenesu odpovědnost..
a všechny zdravím a děkuju za zanechané stopy :o)
Karel Koryntka
20. 07. 2016V názvu asi přebývá čárka. První 3 řádky jsou dobré, ale to dvojí "děláme - nedělá" sdělení nějak komplikuje, takže význam se nečte lehce. "dělat" je srozumitelné slovo, ale zde kupodivu udělalo zmatek. Dalšími řádky čtenářovy rozpaky a dojem vlastní nedovtipnosti rostou. Básnička je dobře míněná, ale ne úplně zvládnutá.
Mn osobně je mnohme bližší dělání než mluvení. když tak poslouchám nkonečné hovory kolem sebe, vždycky si říkám, že bych uvítal, kdyby ty řeči ohřály alespoň hrníček vody.
aleš-novák
19. 07. 2016úsporné až mrazí...