Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVýlet
Autor
Gora
balón vzlétá
do soukromého nebe/
plynové vzdechy
32 názorů
blacksabbath
30. 08. 2016technick vzato....čím se plní..není důležité......pohled na balónky ...ANO !!!...........*/***
Evženie Brambůrková
30. 08. 2016Jaký je rozdíl mezi plynovými vzdechy balonu a našeho psa?
To nechtějte nikdy poznat. :-))) /T
aleš-novák
30. 08. 2016jako Šmoulové? těch se to nedotkne :o)
No to je strašná bžunda...mluví jako...no teď nevím, jak přesně nazvat a nechci se někoho dotknout:-)
aleš-novák
30. 08. 2016to já taky moc ne...ale heliové balonky si pamatuju - po vdechnutí plynu z balonku se lidem hodně změní hlas...:o)
aleš-novák
30. 08. 2016helium se dává do balonků na pouti...
velké balony se ohřívají normálně propanbutanem...třeba
Tedy Jerry:-))) to je asi hélium nebo tak nějak, ten plyn:-))) pochopil jsi žert, díky
Horác: děkuju za přízeň, no mne haiku zaujalo jako možnost vyjádřit se jasně a stručně. Díky:-)
Kočkodan:orel je pěknej lump:-) a díky za hezkou básničku, pan Montgolfiere by měl radost a já ji mám taky.
Jsem neznalec a ignorant, ale těmi regulemi psaní haiku jsem ještě neprošel. Vlastně jakýmkoliv psaním haiku :-)
okoloidůci: v haiku by nemělo být slovo soukromé, to haiku jako forma nezná, žádné soukromé nebíčko...tak proto hříčka:-) a erotika? to mne vůbec nenapadlo:-))) dík za další výklad!
okoloidúci
30. 08. 2016Goro, pekne si zvrtla pointu, po druhý verš som čítal erotické haiku :)
to byl vtip :-)
Balóny jsou krásné :-) Mám je moc ráda. Tak si tu krásu užívej...
Luštěniny nesmím kvúli podagře neboli dně:-) ale nad námi na kopci vzlétají balony celé léto, naši psi je dole na zemi honěj... děkuji ti:-)