Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seroztančená
Výběr: Print, Lyryk, hermit, Carodej, , Armand, Nicollette, dream
04. 04. 2002
20
0
3797
Autor
unseen
zamlklé kouty, prachu rej
stín skonu při zemi se krade
povznes se, tanči, jen se směj!
slav, účet můj je, kamaráde...
dní sumu, krčmo, spočítej
poslední sklenku, cigaretku
pro bílé prsty trubku - hrej!
a vynech smutné tóny, zmetku!
ty, kněže, jen si nezoufej
zas nastane čas slzných statí
však odchází-li básník - hej
se smíchem práská do opratí!
tak plačkám pánbůh pomáhej
ten pohřeb jim as živnost hroutí
kostlivá kmotro, poslouchej -
- smích rozeznívá konec pouti
Básnička super.
Jinak bych ti přál stejnou dávku odvahy a nadhledu až to fakt přijde.....
.......protože jinak tohle bude jen póza.
_Rebelka11
02. 09. 2004
mnjo, zajímavé... až na toho zmetka mi to docela lahodí :-) trošku mě to evokuje středověkou atmosféru, nemůžu si pomoct... a to mám rád :-)
kochám se..
asi mě nebudeš mít rád...ale jsem se do Tebe začetla...a nedá mi to a nedá..a čtu a čtu..a líbí čím dál víc....měj se mnou trpělivost básníku..!!
*g*
Tak TOHLE je JAZYK !!! Pane jo !!! jediné, co mne vykoplo v jinak hladkém proudu litanie je ono "krčmo" - kde mi zřejmě nenalili - a tak jsem se neztotožnil - nevím proč, ale má mluvidla zcela automaticky při prvním čtení vyslovila "kradmo" .....
- což ale nic neubírá na zvuku cíněnek Tvé řeči rachotících na vlnitém plechu básně ....
Bon bon bon, tohle je břitké, rovné jako vojenský komínek a přitom skladba přímo orchestrální....oooj, tip výběrový, básníče! (pořád tě čtu odzadu):o)
Ano, tančí to a překvapuje na každém kroku, jen asi vyvane příliš rychle ... jak to jen říct.
* našla som autora ktorý veršuje bezchybne, narodil si sa v lone múze :o)
* áno, básnik neumiera, iba prestáva písať