Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMonology mezi dialogy
Autor
lucie.médea.
15 názorů
Nechce se mi nenapsat nic mnoha slovy. Nechce se mi opakovat opakovatelné, naopak, chce se mi neopakovat neopakovatelné a ....to nejde.
Takže jak z toho ven? No přece z toho dovnitř!! A co když vevnitř není Nic? Ale to je právě to Nejvyšší Umění, řekl Mistr Sun, protože Nic=všechno a kdo to neví,....ten to neví. Protože když Jeho Veličenstvo Čtenář vevnitř má....nemá co je třeba, nepomůže ani svěcená. Zato mně tenhle výpravčí Vodička pomohlo otřít si parůžek, Herr Ditie....
Morticia Adams
08. 09. 2017Spousta zajímavých obratů -líbí.
lucie.médea.
03. 04. 2017Lnice: dodatečně děkuji za všechna tvá čtení a za ;)
lucie.médea.
03. 04. 2017Jiří, děkuji, moc si toho vážím…
Už dávno patřím k ctitelům tvé poezie, která je nejen ozdobou Písmáka, ale zejména inspirativní ukázkou, jak psát srozumitelně a současně neotřelým poeticky vřelým jazykem o všedních záležitostech života, přičemž je nevypočítáváš, ale odhaluješ jejich vnitřní labyrint s citlivostí, která povzbuzuje čtenáře ke spoluúčasti.
lucie.médea.
24. 03. 2017všem děkuji za zastavení a za ;)