Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seúvaha vodohospodáře
Autor
aleš-novák
až najdu
tu pravou
tak ji povodím
povodím
40 názorů
Kolobajdo,
jako vypravěč vtipů jsi opravdu daleko odvážnější než já. - Venku se ochladilo a já už se zase držím zpátky. V ten čtvrtek to byl jen ojedinělý úlet,který se už nebude opakovat.
Karpatský knihomoľ
23. 06. 2017Úvaha ma pobavila.
Komentáře se dílku přinejmenším vyrovnají! :o) Už dlouuuho jsem se tak nepobavil! :p
A co s levou?
Nechas tak?
Dalsi bude volit levicove
a oplakávat lásky krach?
Evženie Brambůrková
22. 06. 2017:-)
aleš-novák
22. 06. 2017copak jsem nějaký vodohospodář...?
Jarmila_Maršálová
22. 06. 2017hledej, hledej, čas běží
Kam se to zvrhla ta diskuse?!? A jak se nám tady někteří vybarvili!?! Tož tak to se baví dva šedesátníci: "Já manželku píchám třikrát denně..." -- "Tak to kecáš, vole!" -- "Nekecám - já jí píchám inzulín..." o)) /***
Už si balím,ale na závěr vám ještě řeknu další ruský vtípek. (jestli ho znáte,tak sorry...)
Čto vy dumajete,Ivan Ivanyč,možet byt' ženščina podpalkovnikom ?
Ja dumaju ,Kuzma kuzmič, že možet byt' i pod generalom
Já už budu muset zvedat kotvy,nebo se u toho PC taky picnu. Začínám si připadat jako Richards v rauši. Asi budu dlouho žít.
aleš-novák
22. 06. 2017q: a kdo je tu teda normální? Otýlie...? :o)
žasnu, jak nevinná říkanka s laciným absolutním rýmem rozproudí diskusi...:o)
jj,taky se slzou v oku vzpomínám :))))
otýlie kvíčala, se picnu :)))))))))))))))))
:))))))))))))))))) vtip skvělej
a ten druhej taky ... prej Krkem :))))))))
To já jsem ochotná kdykoli si s ním podebatovat,což agáta velmi dobře ví a říká,že dráždím bosou nohou hada(těch hadů tady ale dráždím víc). R.L. mě ovšem zablokoval. A to jsem mu napsala za celou dobu ,co jsem tu ,jedinou mírně negativní kritiku. Zpočátku byl mým největším ctitelem a obdivovatele a já se slzou v oku vzpomínám na ty zlaté časy.
aleš-novák
22. 06. 2017R.L. nemá čas, zrovna leze Krkem...:o)
No já nevím ,co to se mnou dnes je. Úplně jsem zvlčila ! Co kdyby tyhle kritiky třeba četl R.L. ? - Ještě by se mě nakonec zamiloval.
aleš-novák
22. 06. 2017no vida...ani ji nemusel tahat za nos...:o)
Když už tedy dnes máme ten punkerský den a aleš se začíná bát,kam až to dnes dospěje, budu poprvé ,co jsem na Písmáku neslušná a napíšu vám jeden ruský vtip o milostné předehře :
Tři mladé devočky potká Ivan a povídá :
Děvušky,davajtě pojebat' !
Jedna z dívek se začervená,oddělí se od skupiny a říká :
Ja idu - ugovoril meňa,čort takoj !
mám doma takovou zvláštní kytku a ta je strašně dlouho zabalená do poupěte a přesto to poupě roste a najednou jakoby pukne a je květ jako blázen na pár hodin... tak to vidím i u tý kočky ... sukničkář čeká a pak to nevydrží a vyzve jí, aby už konečně ... a pak to jde razdvatři :) a jak píše Aleš pak je prakticky po všem :)))))))))))
aleš-novák
22. 06. 2017jo...jak pukne kvítek, je už prakticky po všem...:o)
Vidím,agáto,že dnes máme punkerský den. - To "kvítku pukni" - to je cosi jako milostná předehra ?
aleš-novák
22. 06. 2017hm, to si teda počkám, kam tahle diskuse dojde...:o)
Jsem neosymbolistka a vyjadřuji se v symbolech. ... A za co tedy ten pravý sukničkář tahá ? Za kratší konec provazu ?
aleš-novák
22. 06. 2017sukničkář tahá za nos? asi nějaký začátečník...:o)
Hezké. Tip.
Mám variantu :
Úvaha sukničkáře :
Až najdu tu pravou
tak ji povodím
za nos
aleš-novák
22. 06. 2017aha, ještě je málo krátká...:o)
aleš-novák
22. 06. 2017aha, tak podle délky se to pozná...? :o)
takže ta včerejší už je nějaký náznak?
stručnost ti fakt jde líp než mě :)))
až najdu toho pravýho
přestanu psát dlouhý básně :))))