Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sekalíšky
Autor
Lnice
chaluhy v cárech
sypké sklo
velbloudí jehlou
ulétlo
obzory čeří černé fraky
není a není
pod rozpaky
za co den schová podolek
klapla dnes špína
cícha voní
přes ostří ticha
sbíráš pro ni
v kalíšcích uší protijed
23 názorů
jé, to mám radost, že se ti líbí...taková od srdce, když mě něco naštvalo, tak asi umí zapůsobit, ale to já neovlivním, to musí sama, holka jedna smutná...-) díky, agáto.-)
trošku se prohrábávám historií... nezanechala jsem stopu, tak teď ... božínku, to je skvělý :))
Takové přísloví neznám...zato znám jedno maorské: Nastav slunci tvář a stíny zůstanou za tebou.-)
Miroslawek
21. 12. 2017Miroslawku, i přesto jsem velmi ráda, že ses zastavil.-) krásné Vánoce a do nového roku vše nejneobyčejnější...
Miroslawek
20. 12. 2017ze slov poctivě a pevně vysoustružený tvar, přesto mi tam něco... něco nezbytného chybí... ono jisté pnutí v mezerách mezi těmi slovy
Připadá mi to takové roztančené a rozevláté ,jako když se hodí saténový šátek do větru. Tip.
díky za zastavení.-)
Josephino, tak nějak to vidím i já...když slyšíš něco škaredého, nacházíš lék ve slovech hezkých.-)
kalíšky, kalíšky, aale - co tím chtěl básník říct? že co musí jeho uši vyslyšet - na to hledá protijed?
Moc milá, Řekl bych že taková saifertovsky hravá svým nenuceným a přitom promyšleným rýmem a rytmem a také jazykem. Nepohrává si s filozofií, ale nabízí právě díky jazykovým prostředkům poezii, která pohladí.
tarijensis
12. 12. 2017má rytmus a je krásná
Karpatský knihomoľ
11. 12. 2017lahodné, spevavé