Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seUž zase kope
Autor
Herr_Jaroslav
"Hele!", sykla Jana, "hele, už zase kope!"
Martin přiložil ucho na břišní stěnu a čekal.
"Jo, jo, jo, jo...!", vykřikl, "a teď znovu... a znovu!"
Opravdu, břicho se úplně otřásalo kopáním. Martin s Janou vzrušeně naslouchali.
"Tak takhle vypadá život," řekl Martin slavnostně. Jana nábožně přikývla.
V kuchyni se mezitím odehrávala všední scéna. Opilý Martin nadával své ženě Janě, fackoval ji, bil ji pěstí do obličeje a když jeho vztek dosáhl maxima, začal ji kopat do břicha, kde čekala dvojčata Martínek s Janičkou na svůj vstup do nového světa.
19 názorů
Mám dojem, že tohle už tu bylo. Nebo se mi omylem povedlo vráti k některému ze starších děl? Drsný omyl -- takový svět naruby.
Tohle se nepovedlo, ten kontrast je přes tvůj dobrý úmysl ve vyznění příliš prvoplánově mravokárný.
každá situace má minimálně dva úhly pohledu... tady se mísí naivita (plodů) s realitou skutečnosti... těžko říct, co je v konečném důsledku drsnější...
každá situace má minimálně dva úhly pohledu... tady se mísí naivita (plodů) s realitou skutečnosti... těžko říct, co je v konečném důsledku drsnější...
Strašně se to ve mně mele (vlastně také dvojsmysl, co?) Námět už mi známý, obsah bolestný, to mě od dobrého pocitu zrazuje (a ani jedno z toho neplokládám za autorskou chybu), ale jestli si něčeho opravdu cením, tak žes vystřihl dramatickou miniaturu v pravém slova smyslu.
gabi tá istá
22. 02. 2018zostala som zaskočená...tomuto sa zasmiať a dať tip? kým som si uvedomila, že to nie je v kategórii humorné a že z tohoto pohľadu - seriózneho, si text tip zaslúži - zamrazilo, teda pôsobí *
aleš-novák
22. 02. 2018"Tak takhle vypadá život," - tohle byla velká nápověda...
Herr_Jaroslav
22. 02. 2018Gora: ano tak jest. Jestliže Martin přiložil ucho na břišní stěnu, nemusí to nutně znamenat, že to bylo zvenčí...
agát, já to pochopila jako dialog dvojčat v břiše...a poslední odstaveček realita...
mezitím? to jako jsou tam dvě rodiny? Jedna rozněžnělá a jedna .. ani nemám slov