Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sebáseň (nejen) o batyskafu
Autor
atkij
krom jara cítím i kolínskou ve vzduchu
když ráno budí se nad hrnky s kafem
ze lžičky od medu slíznout jen předtuchu ...
… zamířils k ponoru svým batyskafem
přílivem pocitů zvednuté obočí
než prsty utopíš v mém pacifiku
ospalou touhu
tu jako vždy zotročíš
až sama váhání odevzdá mžiku
na místech blízko dna
v citlivé úžině
vedená úžasem
do hlasů roste
po jaru
kolínské
kafi
snad jedině …
cítím
že žiju
(... na rtech i v kostech)
32 názorů
Nejen pro Zdendu - a mne:
Na První Máj šukat s koněm?
Proč ne, když máš na to.
A pak si i třeba oněm,
to Oň Tvůj rozbil atom
- sémantičtí puristé mohou Oně nahradit Úněm -
Porovnám -li batyskaf a Pacifik, tak mi přijde že oproti Pacifiku je batyskaf úplně titěrný (co do rozměru a významu:))
Líbí, ahoj Y.
Zajíc Březňák
05. 05. 2018Chtěl bych dané téma také umět takto zpracovat.
...… zamířils k ponoru svým batyskafem... tak to jsem se uplne rozkuckal smichy. a pak mi doslo, ze to bylo mysleno vazne. :))))
Já, bláhový, jsem si až do dnešního dne myslel, že pornografie vypadá úplně jinak. Hezká báseň pro své vyznění a otevřené vyznání jednoho z veledůležitých parametrů vztahu; hezkého vztahu.
Dělnický básník (někdy víc prozaik)
01. 05. 2018líbí se mi to, na první pohled to vypadá přepracovaně z literární kavárny, když se člověk zamyslí nad tím, že se zaměřuješ spíš na čtenářky, z mého pohledu, jeden bod dole, pak je tu ten druhý pohled, že to vypadá jednoduše a v podstatě asi pěkně...
Miroslawek
01. 05. 2018U batyskafu jsem začal tušit, že je něco špatně, v pacifiku už to bylo zřejmé. Dál jsem nedoplul a odvrátiv zrak zbaběle prchnul. Text tedy nemohu hodnotit jako celek. Možná je to dobře, třeba bych se ani já následkem anafylaktického šoku neubránil komentářům, které by svou povahou byly zbytečné. Nemám nic proti intimním textům, ovšem tenhle způsob přijde mi poněkud nešťastným.
Atkij. Tedy jako laik. Ta báseň je skvělá. Je to jedna z nejlepších, kterou jsem od Tebe přečetl! Nebudu rozebírat a vezmi si jen můj skvělý pocit.
Teda jako... K textu taky něco napíšu, asi spíš bokem, protože ta diskuze tady... No holky! Kdo by to do vás řekl. Objev teda nejdřív je, že Zdenka neni chlap. Vim proč jsem si to myslel. Já děvčatům fandím, a tak když čtu nějaký nesmyslata, tak si řikám, to určitě napsal nějakej chudák, tohle by snad ta krásná stvoření nesvedla. No, jsou ale vyjímky, koukám. Já vám měl taky se Zdendou jednou povídání. Vysvětlovalo mi (ne, ženský rod nebudu používat), že u ní je text hodnocen jako kvalitní, pokud je v něco o kočičkách. Taková zoofilie nenapadá nikoho jen tak. A... a nic už. Co je mi po tom. Jdu si přečíst básničku a vyjádřím se k ní. Nebude se to pak asi opakovat, práce spousta, ale dneska teda jó.
jedinýho nechutnýho tady vidím tebe..
Jitko, buď v klidu... ta paní určitě s koněm šukat nebude :)
báseň je skvělá
Jituš, moc pěkná báseň, k dnešnímu dni jako stvořená.
Možná malinko váhám - jen přízvukem - odevzdá mžiku k
v mém pacifiku, ale to jen pocitově...
Obdivuji...