Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seprobuzení
Autor
aleš-novák
ranní město
se protahuje
jako kočka
do mlhy
vystrkuje
mrakodrápky
28 názorů
aleš-novák
20. 12. 2020reagovat na komentáře můžeš i přímo pod svým dílem...akorát je dobré přidat "avízo", to se dělá v dolním okně pod místě , kde píšeš komentář...vybereš člověka ze seznamu a dáš ok...:o)
Jen tak pro radost je opravdu pro radost. A Probuzení je rozkošný.
Nějak se mi nedaří pochopit systém zdejší komunikace, tak za reakci na Sváťu děkuju tady. Domachroval - jo, to je esence jeho humoru. Škoda, že si báseň o svý smrti nemoh napsat sám, byla by mnohem vtipnější...
Nezapomínejme na národní obrození! Nová Čechořečnost - novotvárek "mrakodrápky" - vychází v občasníku Alešonoviny... o)) /**
aleš-novák
01. 11. 2018tak to já jsem od rána na výběr nepomýšlel...díky...
Aleš je nejlepší, ví taky všechno. Možná má i chaballa a jeho sametový kožíšek, který se stkví v září podzimního slunce
aleš-novák
01. 11. 2018aleši, tys dokázal, že mrakodrápky vyvstaly malebné. Tomu říkám iluzionistický kousek par excellence!
Potlesk a poklona:).
(Norsko 1:
Díky za rozsvícení luciferničky.
Najdu někde prosím?)
Evženie Brambůrková
31. 10. 2018Pankrácké příšernosti hyzdící smogem zakryté město. Z našeho vršku je to moc pěkné.
aleš-novák
31. 10. 2018mrakodrápky jsou malé, české...kočičí :o)
Pěkné. Ty jsi v Kuala Lumpuru (V Praze, ani Příbrami mrakodrapy nejsou)?
gabi tá istá
31. 10. 2018mrakodrápky *