Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sejak oslík
Autor
Marcela.K.
sníh ještě Laře tlapky hřeje
Mavina v teple u kamen
musíme počkat na závěje
prý bude teplý Štědrý den
snad zasněží nám zase svátky
pro radost psí co děti honí
život je pro všechny tak krátký
a za pár dnů už bude vloni
blíží se večer pohádkový
ten který nese naději
jak oslík čekám na rok nový
mějme se prosím raději
22 názorů
Marcela.K.
19. 12. 2018Dělám to kvůli sobě, neboj :-)
kvôli mne to určite nerob. Ako vidíš, text si nájde, našiel svojich čitateľov, takže určite nerob ústupky kvoli mojej indispozícii. Prajem pekné dni.
Marcela.K.
19. 12. 2018ysslandia, to nebyl záměr...je to jen přání...asi raději změním kategorii
haski potřebuje hodně pohybu, to já už nedám, ale nějakýho blbečka malýho si pořídím :)
Zajímavá fotka... krásně rozfázovaný skok ad Mavina a Lara... dá se vypozorovat, jak to probíhá....je to docela srandovní představa... to jsem nevěděla
Marcela.K.
19. 12. 2018Tak to asi nepůjde, agátko ;-)
Marcela.K.
19. 12. 2018Tady to máte s obrázkem :-) díky za návštěvu...skorovánoční.
Universálně jsem "ráda" úplně vrchovatej. Jen můj odporný vztah k mlíkový polívce se nikdy nezmění :-) Máš to pěkné.
P.f ... na Vždy.
a vidíš... mě to při čtení nahlas správně odsýpá... a obsahově se mi líbí... Tak přeji : pohodu, klídek, překvapení ... a přepnout na topení láskou :-)
Mam rad rymy... jako celek fajn. Presto jsem se pokousel nahlas cist a pokazde jsem nekde zakopnul. Na urcitych radcich mam problem... nedokazu to popsat. Postradam vetsi plynulost slov a kompaktnost jednotlivych radku, odstavcu, co se sdeleni tyce... je to takove rozkolisane a prilis kosate na relativne malem prostoru... kurnik, leze to ze me jak z chlupate deky...