Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePředávání zkušeností
Autor
Danny
16 názorů
Dobrý námět. Na můj vkus možná až moc zkratkovitý, ale stále to dává smysl a působí to jako povídka, ne jako "poznámky". Pointu tuším zhruba od poloviny, což předpokládám byl autorův záměr. Tip.
Skvělý námět. Máš fantazii. Jen je škoda, že jsi zápletku víc nerozvinul. Úplně si to říká o nějaké drama, např. pochybnosti ze strany mladšího, o pokus staršího navázat s ním kontakt, o nějaké pnutí. Starší by mohl chtít něco z minulosti změnit, nějak mladšího varovat. Možná zkus delší formát. Byla by z toho skvělá sci-fi povídka.
Pokud je povídka z oblasti fantasy, lze přijmout nápaditost a čtivý charakter miniatury. Sám sobě předávat zkušenost je pomýlený transfer. Připomnělo mi to orientální přísloví, že osel může předávat oslátku jen osloviny. Své zkušenosti můžeme vnímat jako součást své anatomie, ale předávat je sami sobě nelze. Za zajímavý nápad dávám tip.
Mně se taky líbilo. Četl jsem kdysi knihu, kde člověk v přítomnosti držel palce sám sobě v minulosti, což považoval za důležité.
Ahoj y.
Veľmi dobrá pointa, vkusne zakomponovaná, text odsýpal, páčili sa mi tie zdanlivé zvraty medzi dialogmi, bolo to funkčné, nemám námietky.
Květoň Zahájský
02. 01. 2019Dobré.