Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sesvětlo
Autor
Báseň_roku
17 názorů
Báseň_roku
14. 07. 2019U této básně je v závěrečném vyhlášení uvedeno o jeden tip méně, je to na přání autorky.
Jsou tam místa prodchnutá jakousi moderní dynamikou, která člověka vtahuje do textu a kamsi ho vleče, což je jaksi zásadně jiný pocit po četbě básniček předchozích. Jsem jen autorka vázaných veršů a rozhodně nejsem žádná odbornice na soudobou poezii, řekla bych ale, že tento autor má potenciál a že kdyby svůj styl ještě zhutnil, některé lidi tady by velmi nadchl a potěšil. Takže jeden tip z druhé strany barikády.
možná i tuším, kdo je autor.. tak jsem zvědavá až se odhalí :) začátek pro mě moc překombinovaný, ono na něm vždycky docela záleží, jak autor naladí čtenáře .. naladil jsi mě autore, jen bych asi něco víc zprůhlednila?
Po mne stéká, aniž by cokoli zapustila - připadá mi prvoplánová, bez prožitku...
No tak ako som predpokladala,moje medzery v rozd.jazykov..tento problem som mala aj pri slove jistotni spojený s ďalším výrazom ...vdaka
textu dávam tip aj pri tých menších výhradách s nedosiahnutim potenciálu
druhá polka o poznanie lepšia ako ten začiatok,-ale..v tomto texte aspoň cítiť nejakú snahu o inakosť, o odchýlku...takto, ako celok to má svoju myšlienku a obsah, čiže z toho poznávacieho hľadiska je cesta schodná, čo sa týka emotívneho uhla, ten bol pekne zafixovaný v druhej polke,,,čo mi asi vadilo, bol ten prehustený úvod, ktorý síce mal svoju premisiu,ale bol tak sýty, že kúsok "znechucoval ", lepšie povedané miatol... / prežívaná prítomnosť, neviem no, sama prítomnosť je prítomnosť lebo je momentálne prežívaná,no a potom ešte to a nevedelo sa,- ale tam už možno aj mojim rod.jaz...prišlo kúsok na hrane / čiže ten úvod bol ako čas príprav pred, aktuálne dianie sa dialo po z krokov poznávam tvár,- tam už to bolo celkom pekne podané...
středem své lásky na lem tak pružný až kříženým místům propouští světlo přítomnost dortu zavírá kruh a v očích nad ním děje se všechno co dává smysl
beriem to tak, že možno tým úvodom nás chcela autorka zmiasť, keďže ten záver je veľmi pekne podaný...