Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSmrtí to nekončí /Mortui vivos docent/
Autor
LGarra
19 názorů
Strašně moc moc komentářů,dnes to nedám čísnout vše,ale určitě příště... :)
Nicméně krásná BÁZEŇ!!!
Kdybych tušila, co se s textem stane, tak ani nepípnu, natož abych vypíchla /pro mě / nejsilnější momenty. Abych nebyla další rozviklávač:)
Válka slov a ledu... Ledacos mi to připomíná.
Třeba učení Hanse Horbigera o věčném souboji ohně a ledu. Za básničku tip.
Na tom mohu "oči nechat" :_)
Ta diskuse je známkou toho, žes napsala zajímavé dílo...
Chápu, válka slov a ledu je zmíněna dvakrát. I to chtění osobního uzavření této kapitoly, přestože to stále zcela nejde...
Většina se mi líbí. Některé části na mě působí nadmíru ostře.
Nechej to takhle, je to autentické. Ale ve svobodě samozřejmě. A je to silné dílo...
Jsem si to přečetla znovu.... A je... Je to patetické... A bylo by to dobré oříznout.. Ale ještě se na to necítím :)
Jak jsme si psaly, nezdá se mi ta třetí, přijde mi dost patetická /otče můj odejdi a buď v míru atd/, ale jinak mi připadá dobrá...
Děkuji :)... I za vlídná slova... Jen se mi pořád ve snech vrací.... .A snům zatím neporučím... Odpustit zdá se mi, není už co...
krásne , Garra... zabudnúť nechceš, nemôžeš, nedokážeš...zatiaľ...hovorí sa, že zabudnúť nemusíme, ale odpustiť by sme mali, kvôli sebe