Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seÓ, duchu
Autor
Norsko 1
Ó, duchu
Duch Písmáka už není tak kritický,
jak kdysi býval. Ryli jsme do sebe,
až se z nás kouřilo. Kde je ten
krásný modrý Blue Office !
Duch Písmáka se krčí v koutě!
Vymalujte to tu
už konečně na růžovo!
(a kolem pusinky)
Děkuji za názory.
50 názorů
Jo dřív jsem tu přetrvávala rána a noce tvrdé kritiky padaly, rýpalové ryli a tvorba jela na plné obrátky,známá zakořeněná jména svítila v seznamu....Duch byl přívětivý, modrá záře ideál,čím víc byl člověk vidět a slyšet,tím líp i když třeba zrovna nechválil.
neděs, chodím se sem občerstvit, od drsnýho zidiotštělýho světa, senioři tu udržujou kultivované prostředí ... i když, pravda, nejraději čtu movsara!
děti na silnici
05. 11. 2019jo, tak určitě.. ale když tu řádila horda pošuků s nápisem kritik nebo i bez, tak jste se mohli zhrozit a pořádali na ně lovy na hlavní straně, hňupové!
kdo si na ty magory dneska vzpomene.. vykopávám - senior! .. v zásobě mám ještě dva.
Třeba se mýlíš. Taková silná slova je třeba si řádně promyslet. Nechci tě podceňovat, ale nechceš své prohlášení stáhnout? Už kvůli lidem
A kdo ti držel hlavu, když si zvracel? Kdo tě poblitého myl ve sprše? Kdo tě držel za ruku celou noc a říkal ti: "Už nepi, už nepi..? No kdo?!
Pane Poušek, nechci Vás pořád poučovat, ale vzpomeňte si, Kdo platil taxík. He? Kdo ti ukázal postel, ve který nebudeš spát?
Kritika pro kritiku je jako inovace pro inovaci. Když si vzpomenu na dávné doby, tak bych hlavně ve vázaném verši nepřirovnala písmák k modré, ale spíš k žiletkovému drátu. Nevím, jestli je to tu růžové, stále vidím bledě modrou. A že již neřežou do každého s plnou silou a radostí pro slávu svého ega ti přesvědčení o vlastní přerostlosti? To nevidím jako to špatné. Spíš sláva tomu, že si své ego hladí plochou stranou žiletky zdá se jinde. Vivat.
Norsko 1...
Vždy jsem si Tě vážil,a budu i nadále.
(Na rukou nohou nosit korále)
Ale to o čem tu právě píšeš tu už přece dávno bylo (a vždy bude) - to je onen nekonečný boj s větrnými mlýny! Aneb Don Quijote de la Mancha... ;)
možno je to aj naopak ... nová doba narieka a lipne na minulosti ... pátos, sentiment a nostalgia sa neradi vzdávajú svojej pozície ... A TVORBA JE ŽIVÁ ... UŽIME SI TO
V klidu, přece nepořádám žádnou revoluci. Bavíme se o životě na tomto internetovém serveru
Marcela.K.
04. 11. 2019Jo...komu není rady :-) K tomu dospěješ :-)))
Marcela.K.
04. 11. 2019Jsem tu dost dlouho na to, abych o duchu Písmáka věděla svý. Myslím, si, že daleko škodlivější, než virtuální terorismus je lež, faleš a sladká přetvářka. Jenže co když tě doma nikdo nepohladí, že? Takže to ber tak, že modrá je dobrá a na růžovou se vyprdni.
Nore před 15 lety, či kdy, tu byla jakási atmosféra vyprovokovaná čímsi novým, úžasným.. ale už to nové a úžasné okoralo holt
som tu iba chvíľu ... v tomto sklenníkovom efekte "predsa si to nepokazím, keď si ma už raz všimli" je veľmi náročné byť slobodným ... aj mňa to občas zachváti ... našťastie dostávam po hube ... troška pokory pri tvorivej práci nezaškodí ... život je samá perióda ... tejto tu chýba teplo iskrivých vzťahov ... chceš sa schladiť? ... vstúp na písmák ... želám viac tepla
Tipy, výběry. Zviditelnění - toho však můžeš docílit i takovouto diskusí.
lidi dělají na netu asi i jiný kejkle, než se tu producírovat "literárně" :)
Norsko, kamaráde, server se vyvíjí. Mohlo by to vypadat, že fajteři "překuli své meče na radlice, svá kopí na vinařské nože." Ale není tomu tak. V atmosféře, kdy se lidé vzájemně poplácávají po rameni a lžou si ucha, se kritický hlas ztratí. Není ho již třeba. Narušuje onu poklidnou atmosféru spolupráce oslavující průměrnost.