Jo, jo. Můj bráška si nechal strkat za krk taky podobnou krajtu na pouti. Naštěstí byl zdravý jako buk a pak nám prozradil, jak se má člověk pořádně nadechnout, když mu tu krajtu za krk dávají a pak se dramaticky tvářit, když s ní pak jako bojuje. Tohle ale asi nebyl případ té bláznivé dívky, chvilku jsem se o ní bála, že jste nedoběhli včas.
Moc bezva - pro mě umocněno dávným nahlédnutím do zákulisí (nemyslím lékařského) ***
Díky :-) Rowenno, vynahradíš to vnoučatům :-))
Milé počtení, pohoda v dílku i v kritikách. Na labutě mám nepříjemnou vzpomínku, protože jsem strašná maminka, a kdysi jízdu v labutích moje děti obrečely, protože jejich maminka nepochopila, co se s tou pákou dělá, takže se naše labuť zvadle a těžce ploužila po zemi, zatímco ostatní krasavice se šťastnějšími dětmi a šikovnějšími rodiči létaly vysoko... :-))
:) konce musí být dobré a silné***
Ježišmarjá, to je pěkný! T+avi :o)
Nebýt písmáckého hromadění, tak se o tvé psavosti nedovím ...
Mám já, ale kliku, tohle si ucházet nenechám :)
*
díky :-)
Helčo, to tedy nevim, jestli je to klika :-)
breta :-)) nějak tě nestíhám sledovat :-))))))))
:o)) já jen doháním, co jsem zameškal...... japato, že jsem Tě nečetl dřív??? :o))
:-) to tedy nevim :-))
a já budu dohánět odpoledne nebo večer :-)))
Teda já smekám:-))
To už je něco vytvořit mi úsměv na tváři:-))
Šokující proto, co všechno se mohlo stát, mně to přivodilo malý šok.
Jinak zdravím, hezkej den!
Tvé hodnocení nezapadlo, Igore, díky moc .-)
proč šokující ???
čarodějnice průvodem??
to musim vidět!! kde??
a mají mávátka?
:)
Nade mnou je směs ohlasů, kritik a avíz, takže moje hodnocení asi zapadne. Píšeš zajímavě, ale to téma je tak šokující, že mě to trochu zaskočilo. Ale hodnotím a dávám TIPA.
Nade mnou je směs ohlasů, kritik a avíz, takže moje hodnocení asi zapadne. Píšeš zajímavě, ale to téma je tak šokující, že mě to trochu zaskočilo. Ale hodnotím a dávám TIPA.
Wiki, ty mi dneska dáváš příučku, jak jsem mohla pochybovat, že ty do Písmáka píšeš pod X přezdívkami. Teď už se z toho nevykroutíš. Krajta tě usvědčuje, ten styl je bezchybný ! Neříkej, že jinak nic než recepty nepíšeš. Je to skvělá historka, ty, a tvé přesčasy ! ;o)
Mahoney, SUVR : díky :-))
Jarodějko, krajta na mě tedy ale vůbec nic neprozradila, je dobře vychovaná :-)
neprozradila to je sice pravda, ale mohla by být použita jako důkaz škrtící
přiznej, že léčiš své pacienty mimo pracovní dobu, tzn. v době, kdy máš právě příležitost psát do Písmáku historky
ono tě trochu omlouvá, že v pracovní době koukáš někdy do Písmáku ;o) ale to je pro náš účel v pořádku
pod jakým nickem teda tvoříš ? bude to jenom mezi námi Písmáky :o)
já si krajtu seženu, a ty zatím nepřestávej tvořit.. není možné, aby jsi napsala tohle dílko, a pak tvrdila, že vůbec nic nepíšeš
Jarodějko, možné je přece všechno, jako bys to nevěděla, když se trochu kouzlí :-))))
napsat takovou povídku, a udělat to tak, aby byla ze života, tomu se říká autorství čarodějnice původem :o) už věřím
Nemám hadím mám hedvábnej s rybičkama, ale při čtení mívám často fyziologicky pocity ztotožnění s hrdinama příběhů hůůůůůůůůů ?c))
B.G. posílám jeden skutečný dík :-)))))))))
Jíst v Příboře rukama je přece zcela normální. Tím, že už jsou totiž v něm, nepotřebují ho ještě v rukou, mají totiž strach, že by se nějak zauzlovali a ani slavný rodák by je nerozuzloval.
TIP za ÚŘEDNĚ POTVRZENÉHO SMRTÍCÍHO ŠKRTIČE a SUPER TIP za všechny kritiky. Velmi se mně líbí, jak tady všichni pěkně řádíte. Výborně jsem zasmál.
Wiki, mohu - prosím - toto tvé dílko zařadit do klubu HUMORNÁ PRÓZA?
Čmeláku díky :-)))))))))))))
Wiki: Nakonda skončila v žoo v Liberci, a pokud vím, dosud tam je. Protože švára její pobyt v akvaristické místnosti na internátu, kde dělal sportovního a kroužkovýho véďu, před paní uklízečkou a šéfama neustál. :-)
Drobná historečka, jak je mým zvykem. Nakondě byly ty dva a byla slušně vyspělej a taky slušně nervní hadová /samička/. To krajta Bětuška, co si s sebou přivezl dva tři roky předtím jeden učeň z Brna, že ji doma samotnou nenechá /a tak vlastně spískal akvaristickej a teraristickej kroužek/, ta se nechala i ve svých čtyřech metrech vomotat kolem čehokoli a ani svalem necukla. /Jiné historky, jak ji hoši brali na fotbal a nechali koupat v řece... a jak ječely maminky s dětmi v kočárcích, když z pampelišek vyjela středoevropsky nepřípadná had... jindy :- ))) /
Měli hoši samostatnou zamykací místnost /opět jiné historky o tom, že pirani skutečně pidlají i lidské masíčko/ s akvárii, terárii s potkany - a velké hadové terárium. Mrštná a ztepilá nakonda jednoho dne usoudila, že se v lavoru ad. jezírko nudí a odtlačila kryt a spokojeně se ovinula kolem stojanu terária, hlavou asi tak v úrovni klíčové dírky... Jenže v tu chvíli klíč a dveře a paní uklízečka šla v pátek v šest večer, sama v celé budově, vytřít podlahu - no a druhá holka na ni sykla, první holka zaječela, nevomdlela, ale zburcovala celý vedení. A tak se nakonda vezla. Do Liberce. :-)
Líbilo? Že kdyby néé, tak si propříště historky vodpustím.
Ale eště ujasním nakondu:
Baťůžek vznikl tak, že nakondu švára se synovcem zakoupili v Hradci Králové coby mláďátko, ji měli objednanou. No a jeli s ní busama (v baťůžku) a nedaleko mne přestupovali a tak je tehdy napadlo, že skočí ke mně a já jim ji přeměřím. V té době jsem měla v jediném pokoji slabých 1100 litrů akvarijních a spolu s ozvučením se to všechno propojovalo pod gaučem vprostřed místnosti. Zvonek. Švagr a synovec s baťůžkem na boku. Protože se stavovali jednou za dva roky, podiv a wo co de. Že prej přeměřit hada. "Ha ha," tetovsky se směju, jak mám vtipnou rodinu, zvu dál a jdu do kuchyně nalít limonádu, neboť parné léto, a vracím se se sklenicemi a už jen zahlédnu bledě žlutou užovku, jak si to pálí do té změti elektrotechniky pod mým spaním. Půl hodiny jsme ji my z těch drátů tři vymotávali. Půl hodiny přeměřovali a vyšlo nám - jak se, mrcha, kroutila - 90 a 93 a 91 cm.
To možná mohlo bejt na začátku, ale to už je mi líno. :-)))
/Jsem děsná, Wiky, wiď?/
zoo, jsi skvělááá:-)))))) moc jsem se zasmála, což jsem právě teď potřebovala :-)))))))))))))
Wiki, tak už tě to taky postihlo... to psavectví... a že ses uctivě držela opodál, sem tam decentní haiku... a teď najednou tohle!:o)
Napsané je to moc hezky... a tak si u toho člověk říká, kéž by byli všichni páni doktoři a paní doktorky takoví jako ty, to by byla pohodička...
TIP jako když ho vyšije (bavlnkou na čepici, neboť: Čáp ztratil čepičku, měla barvu barvičku... no? Jakoupak asi?)
bajecne sem se u cteni pobavil a myslim ze to byl ucel... :)
*1
Prokletí: díky :)))
Materula: viz klíč Míša = husky :)
Monty . díky .-)))) už to nosím v hlavě hezky dlouho, ale nějak jsem neměla odvahu.
Proklííí: myslím, že maminka myri tě na centrifugu pustí,když jí za to vystřelíš růži ?:-)))))
Dabi ¨: jsi moc milá, díky :-))
Print : to si snad ani nezasloužím :-))
Materula : potomek nyní už pubertální se pobaveně ušklíbl .-)))
Kombajn . díky .-)))
obávám se, že další pookračování už nebudou humorná ..
Tvorba Wiki je pro mne téměř vším - hlavně její večeře! Ty jsou prostě bezkonkurenční.
:)
Ale hlavně... musíš k tý večeři dostat správnej příbor, Wopi. :o)
Příbor? Rodiště slavného psychoanalytika??
Sakra, zase parádní věc, zase přituhlo. Už se těším na pokračování. Máš toho napsaného více dopředu, anebo věci teprve účelově vytahuješ pro Písmáka?
Wopi: Vy si vozíte večeře přes půl republiky, jen abys mohl pojíst poblíž rodiště Sigmunda Freuda??? V tom případě je tvůj zdravotní stav vážnější, než jsem předpokládala.
To abyste vydělávali jenom na benzín, člověče.
Nemluvě o tom, že to jídlo během transportu nutně vystydne.
horák:
Jakožto její mluvčí odpovím: účelově se nechala přemluvit, aby konečně sepsala něco ze svého chudého, leč bohatého života
:)
horák:-)))díky, neboj, než zase něco sesmolim, to bude trvat .-)))))
horák : já žádného mluvčího nemám, nikomu nevěř .-))))))))))))
Monty: "vydělávat" není to pravé sloveso. "Prodělávat" je mnohem výstižnější.
:)
No, vidim, že už je na čase zajet opět do Příbora, aby se Wiki trochu zklidnila a přestala tu pod tím dílem vyvádět neplechy.
Daleko výhodnější by byly plechy, zvláště hliníkové.
Mimochodem, existuje prý kuchařka, kde jsou popsány recepty, které lze připravovat na rozžhavené kapotě. Myslím, Wopi, že pro tebe nebude problém nažhavit kapotu tak, aby mohla rodina na místě - v Příboře - chutně pojíst teplý a čerstvý pokrm. A třeba i rukama, když byste si zapomněli příbor.
No dyt řikam... nové plechy a budeme smažit :)
Měla jsem několikrát co dělat, abych smíchy nevyprskla, což si momentálně rozhodně nemůžu dovolit, ale určitě si vzpomenu, až to půjde a dosyta se zasměju. Nejde jinak, Wiki :))
Kafčíí.-))) doufám, že jsem Ti nějak nezkomplikovala život ??:-)
Bacile, díky :-))
Wiki, naopak!!! Naopak... navíc, je mi od určitého věku, kdy jsem nabyla již trochy rozumu, jasné, že ordinace svým způsobem můžu, to znamená, že je mi v nich většinou dobře, mám je ráda, ani nevím proč... jestli to nebude tou mojí hypochondrií ;-)
Kafčí, Wiki, jsem moc rád, že Vás obě vidím... ani nevím proč, mám Vás rád... je mi s Vámi většinou dobře... a čím je to, nevím :-))
Bacííííí:-)) no protože jsme obě moc fajn holky, přece :-))))))
To je dobře, že nás někdo rád vidí, člověka to zahřeje v prekordiu :-)
Materula:
Snášim to dobře :)
navíc já sem byl roztomilej jako malej :o)
Nějak mě škrtí šátek, ale doufám, že jsem jinak v pořádku, to je teda historka....
suvo Ty máš šátek z hadí kůže ??:-)))))
kritiky moc dlouhý na čtení, ale povídka tak akorát. tipuju. mimochodem - byl jsem tenhle vejkend v plzni a žádný hady jsem neviděl. bodejť jo, vždyž nebylo svatýho jiří, ale jaroslava :) (jaroslava duška...?)
gd :-)))) dík :-))
až pojedeš příště do Plzně, ozvi se .......rádi bychom Tě s wopim viděli :-)
Wiki, ne, na jedné jsem s myrineškou byl ;o))))))))))
Víš? Se jí zeptej ;o))))))))))
Wopí, díky, Tvlj včerejší medvěd pod princeznou mě dostal ;o))) Je nádherný, vážně díky ;o))))))))))
m.
Cože's neměla, vodvahu? Dyk píšeš pjéééééékně! :-)) *
/Mne bys neměla zač kárat, na poutích já vzornejch, jen jsem jednou mimo pouť stěhovala anakondu v takovým tom baťůžku, co jsme všichni měli na branná cvičení čtvrtých A. A o dva roky později jsem se od ní nechala koušnout. Do rukavišky, ovšem.
:-)))
zoo :-))) jak zkončila ta anakonda ??:-)))
:o)
pěkné Wiki..... přestože mi není do smíchu jsem se zasmál! děkuju.... :o)
jééé, napínavé a úsměvné :o)
heleď jestliže Wopi vypadá, jako velký otazník, měl by si zajít na rehabilitaci :op
Týju a neohrožená vládkyně všech hadů Wiki..no to je věc!
Já nebyla na pouti, ani nepamatuju :o)
teď jsem tam byla, tééda a ten škrtič, ten byl!***
přijeď příští rok na Jiřího k nám :-))) povozíme Tě na centrifuze :-)
Jo, s Wiki je veselo :))
Někdy až moc!
:))
tož příští rok u vás...Vařekovi jedooooooooou :o))
Jsem strýc Baloun a budu u vás bydlit...
kde je veselo, nejni smutno..ehm...:o)
Nuiťo :-))) ujednáno, kopyto, platí to :-))))))))
no, ale ještě jsem to nepodepsala :o))
co je psáno, to je dáno, co je řečeno, hop sem hop tam.....:op
Stanislave, přežil jsi to ???? Nemám jet s houkačkou do Prahy ??:-)
Stando, obávám se, že bude ještě hůř - viz ta římská jednotka v názvu...
:)
A btw. - nevěděl jsem, že mi Wiki říká "houkačka" :))
Stando, tak to mě uklidnilo, Janě dej čepici a pozdravuj ji :-)))
Stando, už půl roku nic jiného neslyším, než sepiš tohle, sepiš tamto,
tak ať si teď nestěžuje :-)
Škoda..nebyla jsem u toho :c) mohla být legrace tady u nás v Plzni...:c)
skromna : to bylo už před pár lety, letos žádná legrace na pouti nebyla :-)
Deltex :-) díky
Nuitík .-) jo, jujda :-)))))))))
Hm, pěkný :)
P.S. Nebyla to opička :o) ale prostě žvíže
*
debata, to je bez debat :o)))
:o)))) Téda, to je něco! Jsi děsně správňácká doktořinka! :)
Smekám před tebou i Tvým dílkem :)
Můj upřímný t*
Jéééé, já cu taky na labutě, vystřelit opičku na gumě (ač papírové růže mají taky svoje kouzlo, ach (cB). Autodromy jsem miloval, mamí, sem už vječčí, můžu na tu centrifugu? (myrí, že?)
Chm, škrtiči by toho moc neudělali, leda jen vahou těla. Lidi, to je pověra, škrtíč po člověku nejde, je moc velký a špatně by se polykal ;o)))))
Z Tvých hlášek to vypadá, že by pomalu mohli udělat atrakci i z Wopího, kur domácí mě dostal!!!
Strašně se směju, díky ;o))))))))))))))))))))
m.