Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seúvaha o skrytém významu
Autor
aleš-novák
jsem zamilovaný až po uši
znamená
níž jsem se nedostal
16 názorů
Kapso,
myslím, že správný pyroman by měl spíš zapalovat lýtka mladým dívkám. Svou horoucností a svým žárem ve vší slušnosti. Taková zaapálená lýtka pak skvěle tančí třeba valčíky v salonu.
úvaha psychopatická:
i láska prochází žaludkem
úvaha pyromana:
zapalují se mu lýtka
Správně by mělo být:
Jsem zamilovaný JEN po uši
Níž jsem se nedostal
Z čehož vyplývá,že měla neodolatelně nádherná ouška... Asi Elfka... ;)
Jsem takový ten salónní typ a vždycky se snažím dialogy vybalancovat směrem k mládeži přístupné slušnosti.
aleš-novák
21. 02. 2020Alenakar: to je pěkný úhel pohledu...
Aleši,
mohlo by to taky znamenat, že jsi zamilovaný až po své uši. Platonicky - konverzačně, třeba i přes telefon. Většina žen si ráda povídá a některým mužům to taky stačí. Ale i při tom povídání se kamarádi mohou dostávat níž a ještě níž. Tip.
Ja myslím, že na to musíš obráceně --- od prstů na nohách nahoru ... jen se zastavíš u uší, neboť třeba obsah hlavy už nemusíš. Ale když si zamilovaný, tak to ještě nevadí ... ;)
možná je to tím, kdy přísloví vznikala a jak odrážela dobovou etiku - protože jinak jsem si jistý, že by chtěl být kde kdo zamilovaný přinejmenším až po stydkou kost.
Evženie Brambůrková
20. 02. 2020To je smutný příběh. :-)))