Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVláčky
Autor
Gora
výstavka vláčků –
tatínkům září oči
...............
původní verze:
výstavka vláčků
tatínkům září oči -
chlapci zívají
44 názorů
Kde se v neděli potloukat?
Na výstavu vláčků jíti?
kluci neví kam dřív koukat
i tátům oči jen svítí
Blahopřání k nové knížce. Kulím oči. Já se snad budu enrju opravdu věnovat. Vláčky mám rád již od dětství.
Luboši, to tvé psí je bezvadné! Nemysli, že čivava nedokáže hryznout, v Chebu měli Bertíka, kousl mimo jiné ve dveřích pána s volebními lístky:-) Díky.
Evži, díky i za tvou vzpomínku:-)), musel to být hezký pohled - na dospěláky...
Evženie Brambůrková
16. 03. 2020To si pamatuji z dětství. Táta a strejda Horouš si pouštějí vláčky. :-)))
KK, ty jsi rychlejší než oficiální stránky toho vydavatelství!! Díky, je to od tebe milé.
Koho by náhodou zajímalo, dnes mi vyšlo toto:
Až dnes? Ja som si tú e-knihu stiahol už 14.3. Gratulujem ku knihe aj k senrjú Vláčky, našiel som sa v ňom.
Radovane, díky... no, snad každý otec si do snů svého syna promítá sny své... logicky:-))
tvé haiku je pravdivé
táta mi koupil
autodráhu chtěl ji moc
já chtěl merkura
Díky, ve snaze dodržet 5-7-5 jsem přehlédla možnost 5-7. Takhle má /podle mne/ senrju o dost větší "tah na bránu", a nic víc myslím není třeba.
Jednou jsme se sousedem a vnoučaty na poli pouštěli draky. Děti to po chvíli přestalo bavit a šly si hrát před barák. My jsme si dál povídali, s drakama v ruce mezi spoustou dětí a pár dospěláky. Mě bylo šedesát a sousedovi přes sedmdesát. Ti co přišli až potom, co, jsme zůstali na poli sami, bez vnoučat, se na nás dívali různě.
Díky za tiché tipy!!
Koho by náhodou zajímalo, dnes mi vyšlo toto:
blacksabbath -
Jaro v těle, slunce v duši,
to nám přeci nejvíc sluší.
Karle, pokud jde o ty skanzeny, viděla jsem u Toronta jejich skanzen městečka z konce 19.století, domy, obchody apod. nebyly jen muzea, ale lidi v dobových kostýmech tam vařili, hráli na klavír, děti se učily ve škole atd. To se mi líbilo. :-)
Karle, ono je to na pohled moc pěkné, všechny ty modelářské aktivity, ale děti se nudí a tatínkové baví... ovšem opravdová mašina je lepší... táta byl strojvedoucí, máme to v rodině:-)), díky.
Jani, děkuju i za upoutávku... senrju mne napadlo při TV pořadu - výstava modelů, tatínkové se nad tím rozzářeně bavili, synkové se evidentně nudili - ono je to začne bavit, ale později:-)
výstižné..... kéž je v mužích stále kus dítěte......*/***
Jo, tak je to se vším. Parní mašiny byly skvělé, jako živé. Ale modely mě nikdy moc nelákaly, ani skanzeny, protože to je už všechno jenom jako.
Moc hezké a výstižné! TIP Jen doplním, že oči zářily i mně. Zároveň jsem si připomněla výstavy parních lokomotiv - to byl zážitek pro celou rodinu, a pak jsme dětem o parních mašinkách vyprávěli. (Shodou okolností, teď běží každý čtvrtek na ČT2 ve 21 hod. seriál "Toulky s párou".)