Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se2020
Autor
Pomerančová
Dívka ve vlaku
čte si Dívku ve vlaku
A kolem lidi plní drátů
To bylo ještě před rouškobitím…
Zem se otočí
jednou za hodin
kolem své osy
Probudíš se
Všechno je cítit
nedostatkem
- desinfekce
Noviny odbíjejí
apokalypsu
Ani předtím
jsme nevěděli
co s námi bude
Ale teď
teď to někdo píše
skřípající křídou
na tabuli
Nehet přejíždějící po skle
Pomalý zvuk zubařské vrtačky
hledající poslepu
kaz
A živí mrtví
pochodují
po neviděných květinách
Bůhví kam
16 názorů
Fakt velmi dobře zachycena atmosféra a dopad na lidi – se vším všudy – i ta chůze po neviděných květinách: když už všichni vidí jen tu neustále inzerovanou hrůzu nafukovat no do obrovských rozměrů.
fakt velmi dobře zachycena atmosféra a dopad na lidi – se vším všudy – i ta chůze po neviděných květinách: když už všichni vidí jen tu neustále inzerovanou hrůzu nafukovat no do obrovských rozměrů.
Ubrala bych nepodstatné (pro mě ) řádky:
jednou za hodin
kokem své osy &
zdůraznění: Ale teď
Z mého pohledu by to krasne plynule prechazelo ... Každopádně: podařilo se!
Líbí se mi to. Nedaří se mi rozluštit ten pochod po neviditelných květinách - to jako zašlapáváme to, co ještě nemělo čas vyrůst??? No, nemusíš odpovídat, já taky nejsem moc nadšená, mám-li svý texty vysvětlovat... Každopádně jsem ráda, že jsem tvý věci díky tvý návštěvě u mě objevila. Tip a.
Thea v tramvaji
31. 05. 2020Jsem na tom podobně jako kouzelna květinka. Covid písničky, covid básničky... ale tady to zvládáš udržet v nějaké mi příjemné verzi :)
kouzelná_květinka
31. 05. 2020poslední dobou mám alergii na všechno, co se točí kolem virů covidových :D
ale tady mi to jemné otření nevadí a naopak mi ta sarkastičnost přijde hezká :-)
Mně se nejvíc líbí závěr, krom Bůhví kam... na začátku bych dala Dívku ve vlaku - knihu - s velkým D. Lidi s dráty mi přijdou jako dost "obyčejný"popis.
Celkově dobře vyjadřuje tísnivou atmosféru, tedy splnila účel...
blacksabbath
31. 05. 2020jako roboti.... i naprogramovaní ?.........*/***
noviny apokalypsu spíš dobíjejí a já to mám tak napůl ... ale nechci, aby mi koukal jen nos - až k tabuli mě to spíš bavilo :) ... dobře skřípeš
syté!
lidí jsou plný drátů, že jim lezou ušima ven...