Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte see-kniha
Autor
Alegna
Oznamuji, že vyšla e-kniha pro děti s názvem Žabí pohádka, kterou kresbami vyzdobila skoro-snacha.
http://eknihyjedou.cz/zabi_pohadka
30 názorů
Janičko, děkujeme, kéž se tvé přání splní, Janička bude mít radost, že se obálka líbí :-)
Liduško, gratuluji a přeji hodně čtenářů! Moc hezká je i obálka s kresbou žabičky :-)))
Karpatský knihomoľ
21. 06. 2020Želám všetko dobré, knihe aj autorkám.
Blahopřeji, Lído, prohlédla jsem si na Palm-knihách i "žabí" ukázku... a skorosnacha je také šikulka:-))
Evženie Brambůrková
20. 06. 2020Posílám velkou gratulaci.
Helen Zaurak
20. 06. 2020Gratuluji! :-)
Alegno, knížka názvem i hezkou obálkou přímo láká k přečtení. Gratuluji a přeji hodně čtenářů.
:-) o žabích stehýnkách v ní Lubošku nic není.....zatím se svatba neplánovala a spolupráce to doufám negativně neovlivní
Zkušenost s vlastní elektronickou knihou je podle mne lepší než s cizím elektrickým křeslem.
„kterou kresbami vyzdobila skoro-snacha“
Není to doufám proboha tak, že po dodání ilustrací z plánované svatby sešlo...
Také přeji hodně zdaru. A hlavně rychlý překlad, aby se mohla prodávat i ve Francii. :-)
I já přicházím s gratulací. Je radost, vydat knížku. Tak si jí užijte, obě.
blacksabbath
20. 06. 2020velká gratulace!!!!!.......