Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sesonet o starém opětovně zamilovaném chlapovi
Autor
zd.hledač
…zlehounka, jak pírko vznáším se povětřím
špičkami nohou se ničeho dotýkám
letím! – snad klamou mě vjemy i optika
představou beztíže nadšeně nešetřím
shora se rozhlížím… po hezčí, po větší
krajině… netuše kdo ví proč letím kam
mávám všem topolům, břízám i osikám
malinké lidičky útěšně konejším
kdepak sen! – to láska drží mě nad zemí
(už jsem to zažil a chci stále dokola
než zase narazím na tvrdou skutečnost)
letím si za tebou! – tentokrát zdá se mi
že bych snad nemusel být posté za vola
(než na mě má žena zavolá: Zdenku, dost!)
22 názorů
Mám rád sonety a s láskama to mám podobně, takže nezbývá, než dát tip:)
....to je na dlouho....
((jedenkrát KK (nikoliv Káčko, ale kamoš kurevník) domlouval nějaký mejdan v Ově a ony se ho ptaly, zda to má radši na miminko nebo na hitlera. Vlastně to byli kamoši dva. A nikdy fyzicky nepoznané kamošky, z nichž jsem se měl jedné věnovat já, byly....ani nevím. Vím jen to, že zasáhla vyšší moc, já jsem si na nárt stáhl skácený habr, ten mi přišpendlil chodidlo k zemi a jak jsem chtěl ustoupit, totátlně jsem si vykroutil kotník. Pak jsem to měl jak semafor, nejelo se nikam, nahlásil jsem to jako pracovní úraz, šéf zuřil, já jsem podal výpověď, zuřil ještě víc a ...je to už dost let. CCa 6))
P.S: Nicméně ten sen byl pedofilní věkem lyricko-erotického subjektu.
.....měl jsem také na dnešek sen. Totálně pedofilní.....
nekecám. je v tom jistá svoboda. Doufám, že neudělám klasický Freudův obrat.
PierreNovak
02. 12. 2020:-)
díky všem za vše :-)
jakometafora - ani nepokračuj :-)
MilanH - jo, trávím tam spoustu času...
Alegna - vždycky někdo zavolá a otravuje...
Prosecký - prdlajs, já teprve začínám! :-)
Safián - autor věděl jak dál, ale připadalo mu to nějaké celé moc vážné a patetické, tak to na konci shodil... a moc tomu teda neposloužil...
bylo mi potěšením si s tebou zalétat....být trochu nad zemí...nevolat prosím!
Autor v konci neuhne. Autor je na konci. Člověk by měl umřít ve čtyřiceti.
Možná se mýlím, ale zdá se mi, že tento sonet patří do kategorie těch básní, kde autor neví , jak dál a tak v konci uhne. Známe to všichni. Někdy se zvedneme výše, než dočůráme. Ale možná je to jen trochu náhlé vítězství nízkého nad vysokým. Za rozběh dám tip, i když je to u sonetu protimluv.
gabi tá istá
01. 12. 2020Zdenku, Zdenku :)*