Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŽabí pohádka a rýmovánky
Autor
Alegna
Byla vydána kniha básniček pro děti s názvem Žabí pohádka a Rýmovánky, kterou vyzdobila obrázky moje skorosnacha Jana Černá. Obrázky jsou milé a černobílé, takže si je děti mohou dobarvit podle své fantazie.
Pro případné zájemce přikládám odkaz:
34 názorů
Jarmila_Maršálová
02. 01. 2021blahopřání letí...
Už ta ilustrace na obálce věští něco rozkošného a nápad s dobarvováním nemá chybu.
E
elíno, díky za milá slova, souhlasím, fialka, snake i Trivius mají pěkné básničky. pro děti
Blahopřeji. Myslím, že ty a fialka tady píšete nejlepší básničky pro děti a taky se mi líbí dětské básničky, které píšou snake_01 a Trivius. Zkrátka - Písmák je bohatý, co se dětských básní týče. Teď to ale nemohu sledovat, protože jsem autorkou experimentální poezie.
Z knížky má radost tříletá neteř, hned mi přinesla pastelky, vymalovávání jí ještě moc nejde. Pohádku pozorně poslouchala. :-)
Karpatský knihomoľ
10. 12. 2020Pridávam sa a úprimne želám knihe úspech u čitateľov.
Nechci být žabákem, který se pěkně vybarvil i bez obrázku a sedí na prameni gratulačních komentářů, proto také blahopřeji. (neobojživelný smajlík)
Evženie Brambůrková
09. 12. 2020Veliká gratulace :-))
blacksabbath
09. 12. 2020gratuluji!!!!........
aleš-novák
09. 12. 2020posílám do knihkupectví...a gratulace, rozhodně...