Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZeptejte se dětí (opět)
Autor
Marcela.K.
...že by děda?
Pokud máte v plánu pomoci Ježíškovi, tak ať se Vám podaří prožít Vánoce ve zdraví a klidu.
13 názorů
Morticia Adams
23. 02. 2021:-*
Marcela.K.
27. 12. 2020Jiří, děkuji za návštěvu. Tvé konání mě vrátilo v čase mnoho let zpět, kdy jsem našim dětem na zabalené dárky kreslila obličeje barevnými pastelkami. Asi jsem nás všechny (i babičku) vystihla dobře, protože ten nejmladší, který měl za úkol dárky rozdělovat, se nespletl :-)
Tak jsem si řekl, že musím zajít a ejhle, letos jsem pod stromek nabalil jako děda pro své vnučky dárky a spolu s dalšími jsem je opatřil malými fotkami tváří, komu jsou určeny, protože ještě neumí číst. Budou rozdávat. Holám jsem říkal, že se ještě 5x vyspí a přijde Ježíšek. Odpověděly, že se musí schovat, aby Ježíšek neviděl, že se koukají.
Marcela.K.
21. 12. 2020Algeno, ten text na obrázku je v podstatě odkaz k textu, který vznikl už před lety. Odkaz je v prologu :-)
Určitě děda a babička :-) Milé a úsměvné.... i tobě pohodové a štědré svátky a všem tvým blízkým
Evženie Brambůrková
21. 12. 2020To je hezounké.
Ježíšek to jen organizuje. To je jak u nás: Dejte mi lidi a já to udělám. :-)))