Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePohádka o vánoční pohádce
Autor
bixley
Byla jednou jedna nenapsaná pohádka a ta měla jen nadpis Vánoce. Nevěděla si s psaním rady, a tak šla za dětmi. „Co jsou to vánoce?“ zeptala se.
A holky a kluci volali jeden přes druhého:
„Ježíšek nosí dárky!“
„K večeři máme kapra!“
„Taky jíme vánočku a cukroví!“
„Doma máme stromeček!“
„A přejeme si šťastné a veselé!“
Pohádka tomu moc nerozuměla a taky to pro ni bylo moc nových věcí. Chvíli o tom ale přemýšlela a potom se napsala:
Vánoce
Ježíšek přijde na návštěvu a k večeři dostane kapra. Po něm ještě sní vánočku a cukroví. Nakonec si odnese dárky. A před domem zasadí stromeček.
Potom se přečetla. Ano, je to takové šťastné a veselé, radovala se.
Ale vy Písmáci jí jistě poradíte líp. Tak si s ní užijte pohádkové vánoce.
37 názorů
Krásné, ale svým vnučkám ji nepřečtu, strachovaly by se o dárky. Milé a originální. Mé vnučky říkaly, že až přijde Ježíšek, že se schovají. Prý, aby neviděl, že se tajně koukají.
Bene:
Asi bych byl odporně necitlivým netvorem a nelidským hovadem, kdyby mě tvůj obří kompliment nepotěšil a nevytemperoval celou krajinu u pumpy (nezahřál u srdce). Moc ti za navození příjemného pocitu děkuji. Že jsi mne dobře naložil, dokazuje i fakt, že naprosto pomlčím o chybějících čárkách v souvětí. ;-)
Renato:
chci doufat, že „Já souhlasím.“ se netýká tvého postoje k Benově spamování. (i tady mrkám)
Oběma přeji požehnané Vánoce, čímž nemyslím svátky, po kterých zbyde ohořelý stromeček. (pohyb elektronického očního víka potřetí)
Evženie Brambůrková
23. 12. 2020Určitě ano. Tak si to zítra pořádně užijeme. Hezké svátky, Renato.
Evženie Brambůrková
23. 12. 2020Děti umí o vánocích vyprávět ty nejkrásnější pohádky.
KočkoDáne - Ty jsi živoucí důkaz toho když někdo o někom řekne že je PĚKNÉ ČÍSLO! No... Neznám tu na těchto stránkách vtipnějšího a zábavnějšího komentátora! ;) (Snad až na Aleše ale to je kapitola sama o sobě ;) A jo! Nestydím se připsat poznámku že jsem Tvůj velký obdivovatel... :D (Alešův taky...)
Promiň bixley že Ti tu spamuju... :)
Kočkodane, tak to už by bylo v televizi s hvězdičkou... :-)))
Hezké vánoce i příští rok!
No tak hlavně že to není třeba tak, že Ježíšek přijde na návštěvu, ale strašně zkritizuje cukroví a vánočku. Oni ho v afektu zabijí jako kapra. Později se v nich ale hne svědomí a oběsí se na stromku. ;-)
nene, kdepak, líp, než děti neporadím :), to je krásná pohádka a tobě přeju pohádkové nejen vánoce, ale i celý příští rok
Trošku popleteně se pohádka napsala, ale to jí odpustím, je to jenom pohádka.
Přesně tak, blacki. O poněkud popletené vánoce jsou přece krásné. :-))
Ježíšek přijde na návštěvu a k večeři dostane kapra......každá návštěva by měla dostat večeři.....a taky dáreček....to je jasný.....zasadit strom....to je záslužný....pokouším se tady poradit vánoční pohádce pohádku......ale což nejsou právě vánoce pohádkou, ve které vše jen dobře dopadne?!.......*/***
Pohádka "naopak"... ale ne nesplnitelná.
Děti by i tvoji verzi měly slyšet...