Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sena chalupě
Autor
atkij
na chalupě -
tvarůžková pomazánka
mezi monopoly
...a jeřabinku
do čtyřech panáků -
babinec
smráká se -
za stromy sílí světla
harvestoru
27 názorů
No, kdyby žil, tak bych mu asi řekl: Milý Jacku, mám trochu problémy s tvými slovy pět až deset... :-) (ten smajlík patří už tobě)
Kočkodánku, to ne já. Toť Londonův citát. Líbil se mi. Stejně jako Tobě(doufám:)
Jíťo, ty a tvůj komentář jste byly dobří už minule. No a když pomlčím o souvislostech, které mě napadají u trojice slov zklamání, hlad, postel, tak snad bude ještě ucházející i tenhle koment můj. (trousím bezchybný smajlík)
Život je plný zklamání a je to celkem v pořádku. Maso chutná nejlíp po hladu a postel je nejměkčí po těžké cestě.
Kočkodánku, lepší?:))
Tenhle Londonův citát jsem neznal. (na chybky, Jitko, příště pozor...)
Děkuji vám za super momenty s komenty a přízeň. Těším se díky vám:)
přidávám legrácku:
tam kde jsme
děláme že nejsme
lockdown
Jó o chalupě, o té bych mohla napsat romány :-))))
Japonský básník Josa Buson říká: Podstatou haiku je používat obyčejných slov. Ty dvě první beru. V té třetí tápu. První dvě T.
Za hovadinku
koukám zlostně po ptáku
trus pad na límec
Krade, fláká se
v dětství chyběla metla?
chyb najdeš horu
Ať hledám jak hledám tak se mi žádnou, alespoň malou chybku, nepodařilo najít. Téma bych viděl tak na 80% (tedy kat. líbí/ nelíbí) a zpracování (forma) na plných sto. Všechno plyne tak jak má, nic nezadrhává, nečouhá ani ve druhém dílku (společně tečky a kireji), prostě výstavní kousky a to všechny tři.
TP
Třetí mě oslovilo nejvíc. Když jsem ten stroj poprvé viděl při práci, byla již skoro tma. Z dálky jsem slyšel hluk a světlo. Nevěděl jsem co se děje. Šel jsem se svým psem a oba jsme měli strach. Pes poprvé a naposledy v životě.
monopoly smrdí
jako syrečky
a úřad pro regulaci hospodářské soutěže
jeřabinku chlastá
- to jsou poloměry !
vy toho nebožáka Čase vraždíte, jak Herodes nemluvňata . . .
(dobrá harve - story)
Pro mě nejlepší nakonec, ale ty první dvě taky fajn. Určitě tip a.
S babama hrajete na zasněžené chalupě deskové hry a popíjíte likéry? To je hezký...
první dvě supéééér......Harvestor jsem si musela vygůglit a našla jsem, že je to .....víceoperační stroj, který při těžbě dříví kácí, odvětvuje, rozřezává a ukládá ....takže třetí také super...:-))))).....*/*****
v pátek jedu! Naladila jsi mne ;) První a druhá jsou favoritky i pro mne.
První a druhá - TOP!